مدیریت شهری اقدامات لازم را جهت فضاسازی ایام عزاداری در ارومیه انجام دهد

مدیریت شهری اقدامات لازم را جهت فضاسازی ایام عزاداری در ارومیه انجام دهد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به کم کاری های دستگاه های فرهنگی شهر در فضای سازی شهر گفت: مقام معظم رهبری می فرمایند قدر مجالس عزاداری را بدانند، از این مجالس استفاده کنند و روحاً و قلباً این مجالس را وسیله‌ای برای ایجاد ارتباط و اتّصالِ هرچه محکم‌تر میان خودشان و حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام، خاندان پیغمبر و روح اسلام و قرآن قرار دهند.

وی بیان کرد: نزدیکی ماه‌محرم و ایام پر حماسه و پر تپش عاشورا این فرصت را در سطح شهر به دستگاه‌ها،ارگان‌ها و متولیان امر می‌دهد که بیدار کننده دل ها،مغزها و فکر های مردم باشند. ایام‌محرم یک‌جریان‌مستمر،یک فرهنگ و یک سرمشق دائمی برای ملت است.

محمد اشرفی تصریح کرد: امروز کشور های استکبار و ضداسلامی هجمه های فرهنگی و… به جامعه اسلامی وارد می کنند؛ متاسفانه اخیرا شاهد کم کاری دستگاه های فرهنگی و اجتماعی شهر در خصوص مناسبات دینی هستیم بطوری که احساس میشود مسئولین شهر نسبت به مسائل و مناسبات دینی بی تفاوت شده‌اند؛ وظیفه دستگاه های ذیربط ( اقدام )است باید اقدام کنند نباید‌محافظه کار و‌ملاحظه کار باشند.راحتی و عافیت‌ جسمانی نباید مانع این راه‌متعالی شود. اگر‌حرکت نکنند،اگر اقدامی صورت‌نگیرد اصل و اساس دین در خطر است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با اشاره به اینکه هیچ المان و اثری در شهر ارومیه در خصوص ماه محرم دیده نمیشود تاکید کرد: امیدواریم که دستگاه های فرهنگی بخصوص مدیریت شهری در فضاسازی شهر اقدامات لازم را انجام بدهد.