فضای مجازی به یک گفتمان تبدیل شده است / لزوم توجه ویژه به تولید محتواهای داخلی

فضای مجازی به یک گفتمان تبدیل شده است / لزوم توجه ویژه به تولید محتواهای داخلی

به گزارش ندای ارومیه؛ سرهنگ تقی نجمی در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: درحال حاضر فضای مجازی زندگی کنونی ما را تشکیل داده است و تقریبا کمتر کسی پیدا میشود که با فضای مجازی آشنا نباشد.

وی ادامه داد: فضای مجازی با توجه به نقش اساسی که در جامعه دارد می تواند می تواند نقش مهمی در اقتصاد کشور ها داشته باشد. امروز اقتصاد برخی کشور های بر مدار فضای مجازی تامین می‌شود.

سرهنگ نجمی با اشاره به اهمیت دنیای مجازی در عصر کنونی تصریح کرد: امروز فضای مجازی حرف اول را در دنیا میزند و مباحث فضای مجازی به یک گفتمان تبدیل شده است لذا جوانان نگاه ویژه‌ای نسبت به فضای مجازی داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی تاکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد این هستند که با دسیسه‌های خود در فضای مجازی افکار جوانان ما را همانند خودشان بکنند.

سرهنگ نجمی بیان کرد: اگر جوانان ما همانند کشور های غربی فکر کنند همانند آنها عمل خواهند کرد، این فیلم ها. بازی ها رو تفکرات و اعتقادات ما کار می کنند لذا به جوانان می کنیم که نسبت به این موضوعات توجه کنند.

وی خطاب به فعالین حوزه فضای مجازی گفت: باید حساسیت ویژه ای روی محتوای های تولید شده خود داشته باشید تا نیازی به محتوای های کشور های غربی نداشته باشیم.

انتهای پیام/