همه سازمان ها به استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی آذربایجان غربی مُلزم هستند

همه سازمان ها به استفاده از ظرفیت بسیج سازندگی آذربایجان غربی مُلزم هستند

به گزارش ندای ارومیه؛  محمد مهدی شهریاری امروز در جلسه کارگروه اقتصاد، اشتغالزایی و سرمایه گذاری که در استانداری آذربایجان غربی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سرهنگ پاسدار احمد رحمانی و همه مدیران کل برگزار شد ضمن تقدیر، تشکر و تمجید از عملکرد بسیج سازندگی، بر الزامی بودن استفاد از ظرفیت های این مجموعه در اجرای تمامی پروژه ها به ویژه در مناطق محروم تاکید کرد.

وی، پروژه های اجرا شده توسط بسیج سازندگی را الگویی موفق و کارآمد در اجرای صحیح و به موقع پروژه ها معرفی کرد و خدمات گروه های جهادی را ارزشمند دانست.

بسیج سازندگی در اجرای پروژه های محرومیت زدایی به دنبال انتقاع مادی نیست

در ادامه این جلسه سرهنگ پاسدار احمد رحمانی رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی، ضمن بیان گزارشی از اقدامات و خدمات رسانی بسیج سازندگی در عرصه های محرومیت زدایی، مردم یاری و جهادی در سطح استان بخصوص در مناطق محروم، اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی از نیروی انسانی متخصص، شبکه وسیع، گسترده و مویرگی بسیج برخوردار است، به طوری که از مراکز شهرها تا دوردست ترین روستاها، مناطق مرزی زیر پوشش گروه های جهادی قرار گرفته است.

این مسئول به فعال سازی گروه جهادی متخصص و در اختیار داشتن امکانات لجستیکی اشاره کرد و بیان داشت: با همه توان و با تمام ظرفیت های موجود برای انجام رسالت خود گام برمی داریم.

رحمانی با بیان اینکه در همه پروژه ها سود و انتفاع این سازمان رضایت مندی مردم می باشد، ادامه داد: همچنین به دلیل وجود روحیه هم افزایی در سپاه و تامین اعتبار مناسب، اقدامات شایان ذکر و شایسته ای در اکثر مناطق محروم استان انجام گرفته است.

این مسئول افزود: به عنوان مثال در پروژه محرومیت زدایی آب بند روستای زاویه خوی که ۱۵ سال قبل اجرا شده و میلیون ها لیتر آب در پشت آن جمع و انباشته شده، ولی متاسفانه در چهار کیلومتر پایین دست آن بیش از ۴۰۰ هکتار زمین به علت کم آبی در وضعیت روبه خشکسالی قرار گرفته است، این در حالی است که با آب بند فوق فقط ۴ کیلومتر فاصله دارد.

وی ادامه داد: در این راستا بسیج سازندگی استان با استفاده از ظرفیت مردمی، فاز اول این مسیر را با لوله گزاری به طول یک کیلومتر انجام داده و برای فاز دوم‌ جهت لوله گزاری و آب رسانی اقدامات لازم را انجام داده است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی ناصر حضرتی پر نیز ضمن تشکر از فعالیت های بسیج سازندگی با بیان اینکه این مجموعه به عنوان دستگاه اجرایی معرفی شده است، قانونی بودن واگذاری پروژه ها به این مجموعه را متذکر شد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی ظرفیت بزرگی است که باید از آن بهره کافی را برد، گفت: همه دستگاه های اجرایی باید حداکثر همکاری را با این مجموعه داشته باشند تا اجرای پروژه ها به دلیل مشکلات مختلف دچار رکود نشود.

انتهای پیام