هشدار فرمانده فاتح نبل و الزهرا به گروهک‌های تروریستی/ امنیت، خط قرمز نیروهای مسلح است

هشدار فرمانده فاتح نبل و الزهرا به گروهک‌های تروریستی/ امنیت، خط قرمز نیروهای مسلح است

به گزارش ندای ارومیه؛ سردار محمدتقی اوصانلو در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه اظهار داشت: نیروهای مسلح تمامی گروهک‌های تروریستی و افرادی که در صدد این هستند که ناامنی ایجاد کنند را شناسایی کرده است و اگر لازم باشد مقرهای این اشرار را با خاک یکسان خواهیم کرد.

سردار اوصانلو با اشاره به توان کمی و کیفی نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: اگر گروهک‌های تروریستی،نیروهای آمریکایی و صهیونیستی در منطقه ناامنی ایجاد کنند با قاطعیت جواب خواهیم داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: گروهک های تروریستی، منافقین و ضدانقلاب هشدار دادیم که هرچه سریع تر منطقه را ترک کنند لذا برای ما فرقی ندارد که گروهک های تروریستی و ضدانقلاب در کجا باشند با موشک های نقطه زن پاسخ قاطعی خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۵۹ قرار ندارد که در تهیه تجهیزات نظامی مشکل داشته باشد البته آن زمان هم حماسه های بزرگی آفریدند؛ امروز در سایه متخصصان و جوانان موشک های نظام مقدس جمهوری اسلامی جزو نقطه زن ترین موشک ها با برد بلند است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) بیان کرد: این اقتدار در نیروهای مسلح را مکتب عاشورایی به ما یاد داده است و مقام معظم رهبری در طول تاریخ ما را هدایت کردند و امروز جزو کشور های مطرح در سطح بین‌المللی هستیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: امروز عده ای از گروهک های تروریستی در جمع روستاییان پنهان می‌شوند و از مردم منطقه بعنوان سپر استفاده می کنند امروز توان نیرو های مسلح به حدی رسیده است که می‌تواند گروهک های تروریستی را با موشک های نقطه زن مورد هدف قرار می‌دهد.

وی یادآور شد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریمی توانسته است نقطه زن ترین موشک ها را تولید کند.

سردار اوصانلو به نیروی های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه هشدار داد و تاکید کرد: نیروهای آمریکایی و صهیونیستی باید از منطقه خارج بشوند.

انتهای پیام/