قیام تشکل ها بر انتصابات دانشگاه آزاد!

قیام تشکل ها بر انتصابات دانشگاه آزاد!

به گزارش ندای ارومیه؛ تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از جمله بسیج دانشجویی، انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت و انجمن اسلامی متعهد نسبت به برخی از انتصابات معاونت های این دانشگاه با انتشار بیانیه های جداگانه واکنش دادند.

انتصاب برخی از مدیران و معاونین منتسب به جریان های غیرانقلابی و بعضاً منتسب به جریان فتنه ۸۸ در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی اصلی ترین عامل اصلی واکنش تشکل های دانشجویی نسبت به این موضوع بوده است.

 

بسیج دانشجویی: دانشجویان رسالت تاریخی خود را فراموش نکرده اند

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشی از بیانیه خود به نقل از مقام معظم رهبری نوشته است: قدر نیروهای انقلابی و پُرانگیزه را هم بدانید؛ من به همه‌ی مسئولین سفارش میکنم. نیروهای مؤمن، پُرانگیزه و انقلابی، کسانی هستند که در مشکلات، کشور را حفظ میکنند، دفاع میکنند، سینه سپر میکنند؛ قدر اینها را بدانیم.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: شنیده شده است برخی از افراد منتسب به جریان‌های غیر انقلابی و بعضاً منتسب به جریان‌ فتنه ۸۸ در برخی از رؤسای دانشگاه‌های آزاد شهرستان‌ها، معاونین استانی انتصاب نموده و برخی ها نیز در شرف انتصاب هستند.

بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در بیانیه خود تاکید کرده اند: دانشجویان نیز رسالت تاریخی خود را در دفاع از حریم ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام عظمای ولایت را فراموش نکرده است و قطعا در صورت ادامه حرکت‌های غافلانه در بحث انتصاب مدیران و معاونین ناکارآمد و سابقه دار، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی وارد صحنه خواهد شد.

 

انجمن اسلامی متعهد: دوران فتنه انگیزی در دانشگاه آزاد تمام شده است

انجمن اسلامی متعهد در بیانیه خود نوشته است: با خبر شدیم بعد از اقدام به تغییرات مدیریتی اخیر دانشگاه تحرکات جدی مبنی بازگرداندن عناصر فعال فتنه ۸۸ به ارکان مدیریتی و اجرایی دانشگاه صورت گرفته است.

انجمن اسلامی دانشجویان متعهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه ضمن حمایت قاطع از بیانیه مذکور اعلام کرده است: که دانشجویان انقلابی دانشگاه نخواهند گذاشت خواب آشفته بازگشتن به دوران مصادره دانشگاه و فتنه انگیزی علیه انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بجوشد.

این تشکل دانشجویی در بیانیه خود اضافه کرده است:  با توجه به حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در راس مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه انتظار می رود از این دست اتفاقات جلوگیری جدی به عمل آمده و تمهیدات لازم برای تکرار نشدن چنین موضوعاتی در سطح واحد های استانی اندیشیده شود.

دفتر تحکیم وحدت: دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تربیت نیروی تراز انقلاب 

دفتر تحکیم وحدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در بیانیه خود آورده است: دانشگاه آزاد اسلامی  در طول جریان انقلاب همواره سنگر مهمی تربیت و پرورش نیروی تراز انقلاب و جبهه حائز اهمیت فرهنگی کشور میباشد که در میان جامعه اسلامی نقش مهمی را برای اعتلای سطح علمی جوانان ایفا میکند.

در بخش دیگر بیانیه آمده است: دانشجویان انقلابی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در مورد انتصابات عمدی یا سهوی  عوامل فتنه ۸۸  در واحد ارومیه  و دیگر واحد های شهرستانی توسط سرپرست محترم دانشگاه جناب آقای دکترفتح نژاد ابراز نگرانی کرده و خواستار اعلام موضع سرپرست محترم دانشگاه هستند.

این تشکل تاکید کرده است: جناب آقای دکتر فتح نژاد دانشجویان انقلابی دانشگاه آزاداسلامی که در جبهه های مختلف در واحد ارومیه فعالیت میکنند هزینه های گزافی برای حفظ جبهه انقلابی در این واحد پرداختند لذا دوستانه به شما توصیه میکنیم با نفوذ دادن جریان برانداز در دانشگاه باعث نشوید اتحاد جبهه انقلاب واحد ارومیه دست رد بر سینه شما بزنند.

شایان ذکر است که این موضوع در فضای مجازی نیز با واکنش های زیادی رو به رو بوده است

انتهای پیام/