دولت نسبت به انتخاب استاندار آذربایجان‌غربی توجه ویژه‌ای داشته باشد

دولت نسبت به انتخاب استاندار آذربایجان‌غربی توجه ویژه‌ای داشته باشد

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز ارومیه، با تقدیر از کادر درمان و سلامت و با تاکید بر کار جهادی در خصوص تزریق واکسن به مردم ایران، اظهارداشت: امیدواریم با کار جهادی کادر درمان و مسئولان استانی و کشوری بیماری منحوس کرونا از کشور ریشه‌کن شود.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه مردم باید نسبت به واکسیناسیون به موقع اقدام کنند؛ افزود: مردم نباید به شایعات توجه کنند و کسانی که واکسن نزده‌اند برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هرچه سریع‌تر باید واکسن بزنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در ادامه به سخنان رئیس جمهور در خصوص انتخاب مدیری شایسته، کارآمد، انقلابی و لایق برای استان‌های ویژه اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی هزار کیلومتر مرز مشترک با کشورهای همسایه دارد بنابراین جزو استان‌های ویژه و حساس به شمار می‌رود.

قریشی افزود: با توجه به اینکه آذربایجان‌‌غربی رنگین کمان اقوام و ادیان و مذاهب مختلف است بنابراین دولت باید در انتخاب استاندار به این استان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی عنوان کرد: علاوه بر آن این استان در طول سالیان متمادی و در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مورد توجه معاند قرار گرفته است و مردمانش همچنان در معرض خطر هستند بنابراین ضرورت دارد که دولت سیزدهم افراد لایق و شایسته برای سکانداری تعیین کند.