تغییر کاربری ۸۵۰۰ کارگاه خیاطی به تولید ماسک در کشور

تغییر کاربری ۸۵۰۰ کارگاه خیاطی به تولید ماسک در کشور

به گزارش ندای ارومیه، سردار محمد زهرایی امروز در جلسه ارزیابی روند اجرای طرح شهید سلیمانی که با حضور اعضای کارگروه‌های مرتبط، فرمانده سپاه شهدای استان و رئیس بسیج سازندگی آذربایجان غربی تشکیل شد، ضمن ابراز تاسف از اینکه در اوایل شیوع ویروس کرونا بازار سیاه ماسک به وجود آمد، ولی خوشبختانه در حال حاضر اشباع ایجاد شده است، اظهار کرد: ۸ هزار و ۵۰۰ کارگاه خیاطی به تولید ماسک تغییر کاربری دادند و به صورت جهادی و بسیجی‌‌وار مدیریت شدند.

این مسئول به فعالیت ۳ هزار طلبه بسیجی و جهادی در تغسیل و تدفین اموات اشاره کرد و ادامه داد: این جهادگران در شرایطی بار مسئولیت فوق را به دوش کشیدند که بیشتر مردم از کرونا وحشت می‌کردند، مسلما از اموات نیز بیشتر هراس داشتند.

این مسئول بیان کرد: بسیج و سپاه در دوره شیوع ویروس کرونا خوش درخشیده و هر استان به منزله یک خرمشهر است، که باید این اقدامات جهادی روایت شده و در تاریخ ثبت شود.

زهرایی بیان کرد: علی رغم اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال سنگ‌اندازی پیش روی ملت است، ولی این بحران را پشت سر گذاشتیم، گرچه اگر سوءمدیریت برخی مدیران دولت دوازدهم نبود، می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم، کما اینکه با حماسه آفرینی مردم این شرایط را پشت سر گذاشتیم.

افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان

زهرایی بر لزوم افزایش پایگاه‌های واکسیناسیون با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد و گفت: بسیج هر جایی که به کمک نیاز باشد وارد عرصه می‌شود، تا به کارآمدی نظام اسلامی کمک کند.

این مسئول سپاه را حلقه میانی بین امام و امت دانست و بیان کرد: مشارکت با دولت در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف، راهی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب است.
زهرایی از سپاه شهداء و بسیج سازندگی استان به خاطر اقدامات مختلفی که در استان برای کنترل ویروس کرونا، انجام داده‌اند، قدردانی کرد و گفت: باید بیمارانی که زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی نیستند ولی استطاعت مالی نیز ندارند، شناسایی شده و خدمات دریافت کنند.
انتهای پیام