اهتمام برای مهارت آموزی دانش آموزان در مدارس استان

اهتمام برای مهارت آموزی دانش آموزان در مدارس استان

حسین وفاکار در گفت و گو با ندای ارومیه، اظهار داشت: کسب مهارت، حرفه و فن توسط دانش آموزان در نظام های آموزشی نوین بیش از نمره و معدل اهمیت دارد و اینکه چنین موضوعی در راس توجه ها قرار گرفته است، مایه دلگرمی است چراکه آینده کشورمان را نسل جدید خواهند ساخت.

وی ادامه داد: دانش آموزان با مهارت یابی می‌توانند به درک عمیق تری از آموخته های خود دست پیدا کنند و برای ساختن آینده ای بهتر آماده شوند و از این رهگذر نه تنها برای سعادت فردی بلکه سعادت جمعی و توسعه اجتماعی نیز گام های بلندی بردارند

این مسئول ضمن ابراز خشنودی از اینکه در مدارس راهیان کوثر آذربایجان غربی، به مبحث مهارت آموزی توجه ویژه می‌شود، اضافه کرد: یکی از توصیه‌های اکید به معلمان و مدیران مدارس این است که در سال تحصیلی جدید برنامه‌های آموزشی ماهانه ای را برای دانش آموزان در نظر بگیرند.

مدیر موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی، گفت: کارگاه‌، آزمایشگاه و کتابخانه در مدارس زیرپوشش استان راه‌اندازی شده است و در صورت بازگشایی مدارس مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

این مسئول ضمن ابراز تاسف از اینکه شیوع ویروس کرونا در برنامه‌های آموزشی و تربیتی تاثیر گذاشته است، بیان کرد: ولی با این همه آموزش را تعطیل نکرده ایم و در سال تحصیلی جدید نیز در ارتباط با بازگشایی مدارس یا تداوم آموزش مجازی تابع تصمیمات ستاد استانی کرونا هستیم.

انتهای پیام/