امور مالی موسسه مردم نهاد امیدواران منتظر (عج) شفاف است / تامین منابع مالی از خیرین و ظرفیت های موسسه

امور مالی موسسه مردم نهاد امیدواران منتظر (عج) شفاف است / تامین منابع مالی از خیرین و ظرفیت های موسسه

به گزارش ندای ارومیه؛ رضا محمد زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مجموعه های فعال در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی را به رعایت اخلاق حرفه ای دعوت می کنم.

وی با اشاره به مطالبه های انجام گرفته نسبت به موسسه امیدواران منتظر «عج» گفت: مطالبه گری جدای از توهین و تهمت و افترا و نشر اکاذیب است.

محمدزاده ادامه داد: وقتی افراد نابلد و غیر متخصص در حوزه مطالبه گری وارد میشوند، قطعاً باید شاهد دور شدن از هدف متعالی فعالیتهای مطالبه گرانه باشیم.

محمدزاده گفت: همگرایی و اتحاد جوانان یکی از اهداف موسسه امیدوارن منتظر «عج» است

وی ادامه داد: تمامی امورات مالی موسسه امیدواران منتظر «عج» شفاف است و هرکسی که بخواهد می تواند به پرونده های امور مالی را مورد بررسی قرار بدهد.

رضا محمدزاده گفت: گردش مالی موسسه کمتر از ۲ میلیارد ریال است که این مبلغ نسبت به اقدامات و فعالیت های موسسه متغیر می باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: برخی از در آمد های این موسسه از طریق خیرین، گروه سرود و ظرفیت های موسسه ،و اعضای سابق شاغل تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: در این واحدها بیش از ۱۵ هزار عدد ماسک بهداشتی به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تولید و توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه در روزهای نخست شیوع کرونا در ۱۲ مرحله ضدعفونی معابر و محلات با ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی توسط این سازمان مردم نهاد انجام شد اضافه کرد: این موسسه تاکنون همچنین توانسته است ۲ هزار و ۷۰۰ بسته مواد غذایی در سه مرحله تهیه و  در بین نیازمندان توزیع کند.

مدیر موسسه مردم نهاد “امیدواران منتظران” ارومیه بیان کرد: همگرایی و اتحاد جوانان یکی از اهداف موسسات جوان گرا و فعالان فرهنگی و اجتماعی است این امر با قوت دنبال می‌شود.

محمد زاده از متوقف شدن پروژه نیروگاه خورشیدی در ساختمان شماره یک این موسسه به دلیل کمبود منابع مالی خبر داد.

شایان ذکر است که در نشست خبری اعضای موسسه به ایراد سخن در خصوص اقدمات موسسه امیدوارن منتظر پرداختند.

 

/ انتهای پیام