ویژه برنامه‌های گرامیداشت عید سعید غدیر خم در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

ویژه برنامه‌های گرامیداشت عید سعید غدیر خم در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمین منصور امامی در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار داشت: در دهه ولایت و امامت برنامه های متعددی در راستای گرامیداشت عید سعید غدیرخم با مدیریت تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی، افزود: پویش یاعلی گویان، نذر خدمت، اطعام غدیر در محلات و مناطق مختلف شهری و پیاده روی در شب عیدغدیرخم از میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب از جمله برنامه های این اداره کل است که برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: هدف اصلی این است که امسال پیام غدیر را به گوش دیگران برسانیم که این تکلیف الهی بر گردن ماست و طبق فرمایش پیامبر اعظم حاضران پیام غدیر را به غایبان برسانند.

حجت الاسلام امامی بیان کرد: با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی هیئات مذهبی به طور اختصاصی برنامه های جداگانه‌ای برای جشن غدیر خم اجرا می‌کنند که اطعام غدیر به طور ویژه اجرایی می شود.

دبیرستاد مردمی غدیر آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه، اظهار کرد: شناساندن امیرالمؤمنین(ع) به جهانیان هدف اصلی برگزاری جشن های غدیرخم است.

حجت الاسلام و المسلمین رستم زاده افزود: در ۱۱۰ منطقه شهری به تعداد ۳ هزار نفر اطعام غدیر تهیه و بین مردم توزیع می شود.

وی تاکید کرد: ۱۰ هزار پرس غذا در مسجد رضاآباد، ۲ هزار غذا در مسجد امام حسین خیابان پیروزی، ۸ ایستگاه تهیه و توزیع غذا و شربت صلواتی و برنامه هایی در پارک های مختلف از جمله پارک بانوان ارومیه برگزار می شود.

وی گفت: ساخت ائلمان های شهری غدیر، تهیه و نصب پرچم های علوی در شهر، پرورش طلاب مفسر نهج البلاغه و موضوعات مشابه از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/