وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صیانت از انقلاب اسلامی است

وظیفه اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صیانت از انقلاب اسلامی است

به گزارش ندای ارومیه؛  حجت الاسلام ناصر آقایی در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماه اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای سیاست گذاری، برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت و راهبردی کردن مناسبت های ملی -مذهبی تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: این سازمان متشکل از ۲۶ نهاد و ارگان  است که تاکنون باهمکاری صورت گرفته با این کارگروه ها  این سازمان کارنامه درخشانی  در سابقه خود دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه و راهپیمایی های مختلف کشور تصریح کرد: حضور در راهپیمایی باعث می شود ارزش ها و آرمان های انقلاب به نسل آینده منتقل شود.

حجت الاسلام آقایی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بستر ساز مشارکت مردمی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بارها اراده ضربه زدن  را داشتند اما حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز در عرصه های مختلف، نقشه ها و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: هجمه های زیادی علیه آیت الله جنتی از سوی رسانه های معاند و برخی از افراد ایجاد می شود لذا باید دانست که آیت الله جنتی یکی از سربازان مخلص و همیشه در صحنه این نظام است.

آقایی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک سازمان متعلق به انقلاب اسلامی است و به هیچ یک از جناح های سیاسی وابسته نیست.

حجت الاسلام آقایی بااشاره به فرا رسیدن عید مباهله گفت: سند حقانیت دین اسلام و اهل بیت (ع) در قضیه مباهله به اثبات رسیده است.

وی با تبریک فرارسیدن روز خبرنگار، بیان کرد: خبرنگاران نقش موثری در جهت دهی افکار عمومی دارد و مسئولان باید نیازهای این قشر را تامین کنند؛ نباید خبرنگاران دغدغه تامین مایحتاج خود را داشته باشند تا بتوانند با خیالی آسوده بدنبال مطالبه گری باشند.

انتهای پیام /