نمایندگان مجلس براساس توانمندی ها به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهند

نمایندگان مجلس براساس توانمندی ها به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهند

به گزارش ندای ارومیه؛ حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۹ مرداد در ایین عبادی سیاسی نماز جمعه باتاکید براینکه نمایندگان مجلس براساس شایستگی و توانمندی به وزرای پیشنهادی رأی اعتماد دهند، اظهار کرد: مسئولین و مدیران نباید تا استقرار دولت جدید در امورات کوتاهی و سستی کنند و باید مانند گذشته وظایف خود را به درستی انجام دهند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: مساجد پایگاه های الهی هستند لذا برهمه مردم لازم است که خود و فرزندان خود را با مساجد آشنا کرده و در مساجد و نمازهای جماعت حضور داشته باشند.

وی بابیان اینکه وظیفه مسئولین و مدیران حضور در مساجد و در بین مردم است که این حضور سبب می شود نیازهای مساجد را دیده و برطرف کنند، اظهار کرد: دولت جدید باید به مسئله آباد کردن مساجد اهمیت داده و در انتخاب مدیران یکی از شاخصه ها حضور در مساجد و نمازهای جماعت باشد.

وی با بیان اینکه امام حسین علیه السلام در میان امت اسلامی محور وحدت است و شیعه و اهل سنت بدون استثناء به حضرت محبت دارند، گفت: مردم باید مواظب باشند و اجازه ندهند که عده ای با اسم و عنوان مداحی اهل بیت علیهم السلام به مقدسات اهل سنت توهین نمایند و اختلاف و تفرقه ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مردم باید متوجه باشند که عده ای از جانب دشمن درصدد ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی هستند و نباید اجازه دهند چنین اشخاصی در خدشه دار کردن وحدت امت اسلامی موفق شوند.

انتهای پیام