نصب المان غدیر در شهر ارومیه

نصب المان غدیر در شهر ارومیه

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد خلیل پور، در گفت‌وگو با ندای ارومیه اظهار داشت: شهر ارومیه در تاریخ اسلام و تشیع از شه های برجسته است  بر همین اساس شورای شهر ارومیه تصمیم گرفت تا المان غدیر خم ساخته شده و در یکی از میادین اصلی این شهر نصب شود.

خلیل‌پور با اشاره به اینکه ارومیه یک شهر علوی، نبوی و حسینی است، گفت: قبلاً هم موضوع نصب المان عید غدیر خم در دستور جلسات کمیسیون فرهنگی شورای شهر وجود داشت ولی در آخرین جلسه شورا تصویب شد که در یکی از میادین اصلی شهر ارومیه المان خاص غدیرخم در سطح شهر ارومیه نصب شود.

وی خاطرنشان کرد: از سوی مردم، گروه‌ها و تشکل‌های اجتماعی، هیئت‌های مذهبی و فعالین فرهنگی و اجتماعی برای شورای شهر ارومیه نامه‌های متعددی در راستای ساخت و نصب المان مخصوص عید غدیرخم به شورای شهر ارومیه ارسال شده بود که در همین راستا شورای شهر ارومیه این موضوع را در دستور جلسات خود قرار داد.

وی ادامه داد: فضاسازی و نصب المان‌های متعدد در نقاط مختلف شهر طبق روال سال‌های قبل در برنامه کاری شورای شهر و شهرداری ارومیه قرار دارد.

خلیل پور بیان کرد: در راستای زیباسازی شهر و گرامیداشت عید غدیرخم، شهر آرایی، فضا سازی و نصب المان عید غدیر در ورودی‌های شهر انجام خواهد گرفت‌‌.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی زیادی در مناطق  مختلف شهر در حال اجرا هستند، تصریح کرد: رویکرد فرهنگی در مدیریت شهری علاوه بر افزایش میزان رضایت‌مندی شهروندان و موجب توسعه امور دینی و اجتماعی می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت: انشالله در کمترین زمان ممکن المان غدیر در یکی از میادین اصلی شهر ارومیه نصب خواهد شد.

به گزارش ندای ارومیه برای اولین بار در شهر ارومیه المان غدیر  در یکی از میادین اصلی نصب خواهد شد.

انتهای پیام/