مدعیان حقوق بشر حق مردم مظلوم را پایمال کردند

مدعیان حقوق بشر حق مردم مظلوم را پایمال کردند

 حجت الاسلام آقایی در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه تروریستی ۷ تیر ماه و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا اظهار داشت: کشور آمریکا مدعی حافظ حقوق بین الملل است این درحالی است که مدارکی  در دسترس هست که نشان میدهد آمریکا یکی از کشورهای است که حقوق مردم  را پایمال کرده است.

وی ادامه داد: پنج هزار نفر زخمی در شهرستان سردشت به خاطر موشک‌های شیمیایی غربی‌ها در زمان جنگ وجود داردحال باید پرسید که مدعیان حقوق بشر چرادر این فاجعه عظیم از این مردم مظلوم سردشت حمایت نکرد.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی  تأکیدکرد: در قضیه حقوق بشر، نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهکار نیست بلکه طلبکار است بنابراین دشمنان و امپراتوری اروپایی و غربی با ابزارهای رسانه چنان کرده‌اند که ایران در جهان بین الملل به عنوان بدهکار شناخته شود.

وی یاد آور شد: آمریکایی که مدعی حافظ حقوق بشر است به جای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رژیم غاصب کودک کش رژیم صهیونسیتی حمایت می‌کند.

حجت‌الاسلام آقایی خاطرنشان کرد: ما در دنیای زندگی می‌کنیم که برخی از کشورها با اسم حقوق بشر از ظالمان حمایت می‌کنند.

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به پایمال شدن حقوق مردم ایران گفت: ۱۷ هزار  شهید ترور در کشورمان جود دارد که توسط گروه‌های تروریستی مورد حمایت کشورهای غربی به شهادت رسیده‌اند‌.

 شخصیت و چهره شهید بهشتی در طول تاریخ بی‌نظیر بود 

 معاون فرهنگی دادگستری کل آذربایجان‌غربی در این مراسم گرامیداشت اظهار داشت: شهید بهشتی یکی از عالمان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که برخی‌ها آن را مورد ترور شخصیتی قرار دادند و بعداً توسط گروه‌های تروریستی به شهادت رسید.

محمد پور تصریح کرد: چهره و شخصیت شهید بهشتی در طول تاریخ بی‌نظیر بود، امروز بسیاری از اندیشمندان از سخنان شهید بهشتی استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: شهادت یک مقام والا است که بر هرکسی نصیب نمی‌شود و شهادت برای یک آرمان وسیله است و شهادت هدفی است که انسان در مسیر خدمت به مردم و اسلام قدم بردارد.

وی اظهار داشت: در سال ۹۹ مجموعه پرونده‌های ورودی به دادگستری آذربایجان‌غربی بیش از ۵۷۰ هزار پرونده بود که بیش از ۲۶۸ فعال به این پرونده‌ها رسیدگی می‌کردند به طور خلاصه هر شعبه بیش از  ۱۸۰۰ پرونده را مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌داد.

معاون فرهنگی دادگستری کل آذربایجان‌غربی دامه داد: بیش از ۱۳ درصد پرونده‌های ورودی به  دادگستری آذربایجان‌غربی تجدید نظر شده است البته بخش اعظمی از مشکلات به جامعه باز می‌گردد که در قبول کردن حق خود کم لطفی می‌کنند.

محمد پور گفت: دادگستری آذربایجان‌غربی درعرصه مبارزه با فساد در مسیر خود با جدیت حرکت می‌کند و همچنان مدعی هست.

معاون فرهنگی دادگستری آذربایجان‌غربی خاطرنشان‌کرد: اگر در مجموعه قوه قضائیه افراد ناسالم پیدا شود قوه قضاییه با قاطعیت با او برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/