عزم جدی قوه قضاییه برای حل مشکلات تولید/بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از کارخانه قند مهاباد

عزم جدی قوه قضاییه برای حل مشکلات تولید/بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی از کارخانه قند مهاباد

به گزارش ندای ارومیه؛  ناصر عتباتی در حاشیه بازدید از کارخانه مروارید قند مهاباد که به منظور رفع مشکلات این کارخانه صورت گرفته بود اظهار داشت: سیاست دادگستری استان درحمایت از تولید شرایط خاصی و فوق العاده اقدام خاص و فوق العاده می‌خواهد حرکت معمولی نمی‌توانند حلال مشکل باشد باید کار ویژه و با توان بالا در جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی انجام گیرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: این حجم از سرمایه‌گذاری در این منطقه محروم باید کمک شود تا به چرخه تولید وارد شود و تعداد کثیری اشتغال ایجاد شود.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: تکلیف شرعی و سازمانی و اداری و ملی و میهنی ما اقتضا می‌کند تا دست به دست هم دهیم و چرخه تولید را در این کارخانه و همه واحدهای تولیدی مشکل دار  را به  کار بیاندازیم

عتباتی در پایان گفت:برابر فرمایش مقام معظم رهبری نگاه ما باید به صنعت و تولید داخل باشد امروز در هر کارگاهی و واحد تولیدی و اشتغالزایی باز شود در زندانی بسته می‌شود.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در این جلسه گفت: در سال مانع زدایی از تولیدات در راستای منویات مقام معظم رهبری باید برای مانع زدایی تلاش کنیم.

قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه هم  در این جلسه گفت:رفع موانع تولید برای مردم منطقه مفید وموجب اشتغال در منطقه هست. این کارها  عمل به منویات  مقام معظم رهبری است و از جنبه دینی هم موجب رضایت خداوند متعال است

وی افزود:امیرالمومنین به کمیل می فرمایند به خانواده ات کسانی که از تو حرف می شنوند بگو صبح ها بروند برای تحصیل  و شب ها در مسیر برآورده کردن حاجات مردم باشند.

وی در پایان گفت:اگر انسان  مشکل دیگری را حل کند خداوند مشکلات او را حل خواهد کرد اینکه مشکل تولید این کارخانه حل شود یقینا کارکنان و خانواده های آنها شاد و اسباب رضایت الهی فراهم خواهد شد و مسئولین محترم با دید مثبت و با اراده حل مشکل به موضوع نگاه کنند.

شایان ذکر است این بازدید که با جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی وبا حضور مدیران استانی وشهرستانی شهر مهاباد ادامه یافت وحاضر ین مشکلات این واحد تولیدی در حال احداث را که ۹۰ درصد از مراحل ساخت را گذرانده با تصویب مصوباتی که حاکی از اتخاذ تدابیر کاربردی بود به پایان رسید.

انتهای پیام/