دوران عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است/ ایرانی قوی را در سایهٔ حمایت مردم و حضور نخبگان خواهیم ساخت

دوران عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است/ ایرانی قوی را در سایهٔ حمایت مردم و حضور نخبگان خواهیم ساخت

به گزارش ندای ارومیه؛ علیرضا زاکانی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همان‌گونه که خرمشهر را خدا آزاد کرد، امروز نیز انقلاب اسلامی ایران به مدد الهی از دست نااهلان و نامحرمان آزاد شد.

وی افزود: دورهٔ خود بزرگ‌بینی و عدم پاسخگویی مسؤولان به مردم تمام شد و افقی در مقابل دید ملت گشوده شد که راست‌گویان و شایستگان در خدمت ملت قرار گیرند.

زاکانی ادامه داد: امروز روزنهٔ جدیدی برای مردم شریف ایران گشوده شده است و ما به‌دنبال تشکیل یک دولت مردمی و ایرانی قوی به پشتوانهٔ مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

این مسؤول عنوان کرد: متأسفانه دولتمردان کنونی دغدغهٔ استقلال فرهنگی و اقتصادی کشور را نداشتند و در کنار این موضوع، زمینه‌ای را نیز فراهم کردند که استقلال سیاسی ما مورد تهدید قرار گرفت، اما به فضل الهی و با همت ملت عزیز، دست رد به سینهٔ این‌گونه مسؤولین زده شد.

وی بیان کرد: آزادی مردم بر نظارت بر مسؤولین و پاسخگویی صحیح آن‌ها به مردم امری بود که سال‌هاست به فراموشی سپرده شده بود، اما خوش‌بختانه امروز روز آزادی به معنای ایجاد شفافیت و در معرض نقد و پاسخگویی مردم قرارگرفتن، فرا رسیده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما طبق فرمودهٔ امام‌راحل(ره) یک موی کوخ‌نشینان را به تمام کاخ‌نشینان نمی‌دهیم، اما متأسفانه برخی از مسئولین کنونی کشور دچار خوی اشرافیگری شده‌اند، برخی از آن‌ها در کاخ‌ها زندگی کرده و در استخرهای عوامل طاغوت تفرج کرده‌اند.

زاکانی خاطرنشان کرد: به لطف الهی و با همت و ارادهٔ مردم، خداوند انقلاب اسلامی ما را از دست اختاپوس‌هایی که مانند بختک بر امکانات این کشور افتاده بودند و به‌جای تلاش برای رفع فقر و فساد، در جهت تحمیل فقر و نهادینه کردن فساد در کشور حرکت می‌کردند، نجات داد.

کاندیدای سیزدهمین دورهٔ ریاست‌جمهوری تصریح کرد: اکنون دوران سیاه عناصر غرب‌گرا به اتمام رسیده است و در آغاز مسیری روشن قرار داریم و در پیش‌روی ما ایرانی قوی و پیشرفته قرار دارد که باید آن را در سایهٔ حمایت مردم و حضور نخبگان بسازیم.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته ما شاهد دولتی بودیم که با پیری، کسالت، اشرافیگری و عدم مسؤولیت‌پذیری، گردن‌کشی می‌کرد، اما به‌زودی دولتی روی کار خواهد آمد که بنا است برای ما افتخار خلق کند و این هدیهٔ دههٔ کرامت است که ما برای خود تنفس‌گاه جدیدی باز کرده‌ایم.

زاکانی در پایان تأکید کرد: اکنون با بسته شدن پروندهٔ دیو سیاه تنبلی و سستی در کشور و خوردن دست رد مردم بر سینهٔ مسؤولین رفاه‌طلب، شاهد حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رأی و انتخاب رئیس‌جمهوری عدالت‌خواه و ضدفساد برای کشور بودیم که امیدواریم به فضل الهی در زمان کوتاهی قله‌های پیروزی را فتح کنیم.

انتهای پیام/