حضور مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان شده است

حضور مردم در انتخابات موجب یأس دشمنان شده است

حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی اظهار داشت: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد خالق صحنه های زیبایی بودند و با مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) افزود: دشمنان ماه‌ها برنامه ریزی کرده بودند و در بوق و کرنا می زدند که مردم در انتخابات مشارکت نکنند ولی نقشه های آنان نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه مردم پاسخ محکمی به دشمنان دادند، اظهار کرد: با حضور مردم در پای صندوق های رای علی رغم همه مشکلات، حساب کار دست دشمن آمد و مردم نشان دادند که پشتوانه این انقلاب و نظام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی با بیان اینکه امروز حضور مردم مایه یاس و ناامیدی دشمنان شده است، تصریح کرد: توطئه دشمنان حذف گفتمان امامت و ولایت بود ولی حضور مردم آنان را مایوس ساخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) با بیان اینکه باید دشمن شناس باشیم، افزود: هنر یک انسان ولایتمدار این است که دشمن را بشناسد و متناسب با فتنه دشمن، طراحی های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که بین امت و امام امت فاصله بیاندازد و مردم را از ولایت جدا کند، اظهار کرد:دشمنان بدانند که مردم ایران اسلامی هوشیار بوده و پشتیبان نظام و انقلاب و ولایت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی با تاکید بر این‌که ولایت و انقلاب و خون شهدا خط قرمز ما است، گفت: باید با اتحاد و همبستگی، پاسدار انقلاب و ولایت و نظام و خون شهدا باشیم.

انتهای پیام/