نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت

حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری «سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری»، «ششمین دوره‌ی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا» با حضور در محل صندوق ۱۵۲ ثابت در مصلای امام خمینی «ره» رأی خود را به صندوق انداخت.

وی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور مردم در پای صندوق های رای یکی از ارکان اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

قریشی ادامه داد: اگر مردم در انتخابات شرکت کنند یقینا اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های بین‌المللی و عرصه‌های داخلی کشور تقویت و قوی می‌شود.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مردم با رای‌های خود مسیر و آینده کشور را انتخاب می‌کنند و یقینا حضور تک تک مردم در پای صندوق‌های رای، ضمن پشتیبانی از دولت آینده، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مهیا می‌سازد.

وی با بیان اینکه خداوند را شاکر هستیم که در این دوره از انتخابات توفیق حضور در پای صندوق رای را عنایت فرمود، تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: وظیفه ما شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است و برای این منظور باید انتخابی آگاهانه داشته باشیم و در این راه بر همدیگر سبقت بگیریم.

قریشی بر مشارکت فعال در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت در تعیین سرنوشت، دستور صریح خداوند در قرآن کریم است به طوری که در قرآن ذکر شده که سرنوشت هر ملت به دست خود آن ملت رقم زده می‌شود.

انتهای پیام/