عده ای با وعده های پوچ با آرمان های انقلاب بازی کردند/ دغدغه دولتمردان باید خدمت به مردم باشد نه خدمت به اطرافیان!

عده ای با وعده های پوچ با آرمان های انقلاب بازی کردند/ دغدغه دولتمردان باید خدمت به مردم باشد نه خدمت به اطرافیان!

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد های مردمی آیت الله رئیسی گفت: آذربایجان غربی در طول دفاع مقدس حماسه های زیادی آفریده است نمونه ی آن حماسه های لشکر عاشورا است.

علی نیکزاد تصریح کرد: مردم شریف آذربایجان غربی همیشه در کنار رهبری و انقلاب بودند و با شعار « آذربایجان جانباز، انقلاب دان آیرلماز» اثبات کرده اند که همیشه از آرمان های انقلاب دفاع خواهد کرد.

نیکزاد با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط دولت تدبیر و امید، گفت: همین مسئولین دولت تدبیر و امید بر آرمان های انقلاب اسلامی و انقلاب وفادار نبودند و بیشتر پارتی بازی ها را در این دولت شاهد بودیم اما با اقدامات آیت الله اطرافیان آقای روحانی دستگیر و راهی زندان شدند.

رییس شورای سیاستگذاری ستاد های مردمی آیت الله رییسی تاکید کرد: برای ما ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خط قرمز است.

وی یاد آور شد : مجلس شورای اسلامی با تصویب پروتکل الحاقی تاکید بر این کرد اگر آمریکا به تعهد های خود عمل نکند جمهوری اسلامی نیز نباید به تعهد های خود عمل کند این در حالی است که آقای روحانی این موضوع ابلاغ نکرد‌.

نیکزاد بیان کرد: کسی که رئیس بانک مرکزی شد و قرار بود ارزش پول ملی را حفظ کنند و ارز را برای خرید دارو اختصاص دهند اما خلاف آنچه که گفتند عمل کردند، ۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت این کشور را در اختیار افراد خاص قرار داند و به مردم اعلام کردند که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به مردم دادند.

رییس شورای سیاستگذاری ستاد های مردمی آیت الله رئیسی اظهار داشت: در سال ۹۶ عده ای با وعده های پوچ به رای ملت ایران خیانت کردند همین آقایان با همین اقدامات غلط خود با مبانی انقلاب بازی کردند.

نیکزاد بیان کرد: استان آذربایجان غربی ظرفیت بالقوه ای دارد، یقینا می تواند جزو پنج استان برتر کشور باشد.

نیکزاد تصریح کرد: باید مشکل مسکن و اشتغال کشور حل شود؛ امروز جوانان ایرانی نباید دغدغه مسکن و شغل داشته باشند؛ امروز تشکیل دولت مردمی یکی از نیاز های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رییس شورای سیاستگذاری ستاد های مردمی آیت الله رئیسی تأکید کرد: ما دنبال دولتی هستیم که هدف و اولویت اصلی آن خدمت به مردم باشد و به ظرفیت های کشور ایمان داشته باشد.

نیکزاد گفت: متاسفانه عدالت اجتماعی در کشور رعایت نشده است، عده ای از آقایان که در راس ریاست جمهوری قرار دارند به طرفیت های استان ها توجه نمی کنند و تمامی سرمایه گزاری ها را در پایتخت انجام میدهند این در حالی است که ظرفیت برخی از استان ها ازجمله آذربایجان غربی بسیار بالا است.

وی بیان کرد: آیت الله رییسی اجازه نخواهد داد که افرادی که با باند و پارتی جذب پارتی شده اند وارد بدنه های مدیریتی کشور بشوند؛ سید ابراهیم رییسی با آن دسته افرادی که به مردم خیانت میکنند، مبارزه خواهد کرد.

علی نیکزاد با اشاره به شائبه های ایجاد شده در خصوص اینکه این الله رئیسی مخالف تعامل با جهان و سیاست خارجی است، گفت: آیت الله رییسی مخالف سیاست خارجی و تعامل با جهان نیست و قصد ندارد که بر مرز های ایران دیوار بکشد، بله آیت الله رییسی با سیاست های خارجی که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضعیف و زیر سوال می برد مخالف است.

وی تصریح کرد: برخی مدیران دولت روحانی گفته بودند که برجام مشکلات مردم را حل خواهد کرد! آیا برجام و سایر مذاکرات دولت تدبیر و امید که قرار بود مشکلات و دغدغه های مردم را حل کند، نتیجه ای داشت.

رییس شورای سیاستگذاری گذاری ستاد های مردمی رییسی با اعلام اینکه در دولت آینده باید فردی خادم، عادل و پاک دست در سمت‌های اجرایی بکارگیری شوند، گفت: کسانی که توان مدیریتی و اعتقادی به مردم ندارند نباید به عنوان مسؤول به‌کارگیری شوند.

وی گفت: نباید اجازه بدهیم دولتی سرکار بیاید که برای ضایع کردن حق بیت‌المال برنامه داشته باشد و قراردهای را طوری ببندند که تنها خودشان و اطرفیان‌شان سود ببرند، برای تقویت کارآمدی نظام جمهوری اسلامی فساد را باید از سرچشمه قطع کرد.

وی در پایان تاکید کرد: عده ای می خواهند رییسی را تخریب کنند امروز مذاکرات وین نیز نمونه بارز آن است از مردم میخواهیم که مواظب هجمه های رسانه ای و شائبه ها باشند.

انتهای پیام/