مبارزه با رژیم صهیونیستی وظیفه شرعی تمامی مسلمانان جهان است

مبارزه با رژیم صهیونیستی وظیفه شرعی تمامی مسلمانان جهان است

به گزارش پایگاه خبری ندای ارومیه ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه در مراسم گرامیداشت روز قدس در میدان انقلاب ارومیه ، گفت : روزجهانی قدس ،یادگار ارزشمند و سنت حسنه ای که امام خمینی (ر ه) برجاگذاشت تنها روز مبارزه با رژیم غاصب صهوینیستی نیست بلکه نماد مبارزه ابدی مستضعفین و مظلومان با مستکبرین و ظالمان جهان است

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در ادامه با بیان اینکه امام راحل (ره) شخصیتی عظیم،عارفی دور اندیش و اسلام شناس بود افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب با هوشمندی و کیاستی که در انتخاب مناسبتها و عناوین داشت در انتخاب روز قدس نیز ازآموزه های والای دینی ، آیات و روایات وسره معصومین علهیم السلام الهام گرفته است.

وی د رادامه با اشاره به اینکه براساس آموزه های دین مبین اسلام، پروردگار تبارک و تعالی انسان مسلمان ومومن از تسلیم در برابر ظالم نهی کرده است وافزود: مسلمان نه تنها خودش تسلیم نمی شود ومبارزه می کند بلکه باید از سایر مظلومان جهان نیز دفاع کند و یکی از مصادیق اتم این امر مردم مظلوم فلسطین وقبله اول مسلمانان جهان است که سالها مورد ستم و ظلم هستندو باید از آنها دفاع و وبارژیم صهیونیستی مبارزه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در ادامه با تشریح روایاتی از پیامبر اکرم (ص) و امیر المومنین علی (ع)در خصوص ضرورت اهتمام مسلمان جهان به دفاع از مظلوم و دفع ظلم و مبارزه با ظالم پرداخت و گفت : مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم وظیفه شرعی ،ملی،عقلی ،منطقی و فطری همه مسلمانان جهان ست .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه افزود: انشاا…وبا اراده الهی و بنابر پیش بینی رهبر معظم انقلاب به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی ملت مظلوم فلسطین و قبله نخست مسلمانان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مبارزه جبهه حق وباطل ، کفر و ایمان ومظلوم وظالم تا ابد ادامه خواهد داشت افزود: این مبارزه ابدی هر روز چهره و شکل ومصداق جدیدی می یابد که درسال ۱۴۰۰ ،این میدان مبارزه ،عرصه انتخابات ریاست جمهوری است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کاستن از حضور مردم در این عرصه مهم و سرنوشت ساز گفت: جمهور ی اسلامی ایران پرچمدار میدان مبارزه با ظلم و استکبار است و بادی تلاش کنیم با حضور پرشور و شکوه وانتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه در پایان با اشاره به طرح برخی مسائل که موجب تکدر خاطر رهبر معظم انقلاب شد ،طرح آگاهانه و یا ناآگاهانه چنین مطالبی را بیان سخنان شیطان بزرگ آمریکا و ازمصادیق نفوذ دشمن خواند وبرلزوم استغفار واذعان به اشتباه و عذرخواهی از ملت شریف ایران،شهدا و به ویژه شهید سلیمانی تاکید کرد.

انتهای پیام/