راهپیمایی خودرویی روز قدس در آذربایجان غربی برگزار نخواهد شد /دشمنان میخواهند مسئله فلسطین کم رنگ شود

راهپیمایی خودرویی روز قدس در آذربایجان غربی برگزار نخواهد شد /دشمنان میخواهند مسئله فلسطین کم رنگ شود

به گزارش پایگاه خبری ندای ارومیه؛ حجت‌الاسلام آقایی رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی‌ در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت امام حسین مجتبی(ع) و سالروز شهادت حضرت علی (ع) و شب های قدر و روز قدس، اظهار داشت: روز قدس یکی از روز های بین المللی در جهان اسلام است که اعتراض خود را نسبت به اقدام رژیم خبیث صهیونیستی نشان می‌دهند.

حجت‌الاسلام آقایی گفت: بیت المقدس از شهر های مقدس جهان اسلام شناخته میشود؛ مسجد بیت المقدس سومین مسجد مسلمین جهان است.

وی تصریح کرد: فلسطین بیش از ۷۲ سال در اشغال رژیم صهیونسیتی است و مسلمانی که قصد دارند در مسجد بیت المقدس نماز بخوانند توسط رژیم غاصب مورد اذیت قرار می گیرند.

وی عنوان کرد: یهودیت از قدیم‌الایام تلاش می‌کردند که تمامی دین ها را از بین ببرند به همین دلیل است که یهودیت به رسانه ها دسترسی بیشتری دارد و اجازه نمی دهد که برخی از واقعیت ها در کتاب تاریخ نوشته شود.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: فلسطین یکی از کشور های استراتژیک در خاورمیانه و جهان اسلام است، فلسطین از قدیم‌الایام یکی از کانال های ارتباطی شرق به غرب بوده و به همین دلیل است که رژیم غاصب صهیونیستی این زمین اسلامی را تصرف کرده است.

وی ادامه داد: روز قدس یکی از یادگار های امام راحل (ره) بوده است؛ بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی در همین باره فرموده اند که روز قدس مختص نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

حجت الاسلام آقایی تأکید کرد: امروز مردم دنیا می بینند که رژیم صهیونسیتی غرق مشکلات شده است و این وعده خداوند است که توده های سرطانی و ظالم از صفحه روزگار حذف خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اظهار داشت: بر اساس آمار سال ۹۸ و ۹۹ در روز قدس بیش از ۱۰۰ کشور در جهت حمایت از فلسطین و اعتراض به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی به خیابان ها آمده بودند.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان آذربایجان غربی قرمز است بر اساس بخشنامه ستاد ملی کرونا برنامه راهپیمایی خودرویی در آذربایجان غربی برگزار نخواهد شد و در همین راستا برنامه های مختلفی در این ایام تدوین و برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام آقایی گفت: راه اندازی هشتگ در فضای مجازی، نصب پرچم بر تاکسی ها و اتوبوس های شهری و فضا سازی در سطح شهر ارومیه نمونه های از برنامه های گرامیداشت روز قدس است.

وی خاطرنشان کرد: تولید برنامه های تبیینی از اقدامات خبیث رژیم صهیونسیتی در سطح رسانه ملی یکی از برنامه های دیگر است

حجت‌الاسلام آقایی افزود: هدف ما از برگزاری این مراسمات این است تا این روز های معنوی از یاد و خاطره مردم جهان فراموش نشود.

انتهای پیام/