ثبت نام  بیش از ۵۹ هزار گروه جهادی برای دریافت مجوز در کشور

ثبت نام بیش از ۵۹ هزار گروه جهادی برای دریافت مجوز در کشور

به گزارش پایگاه خبری ندای ارومیه؛ سردار محمد زهرایی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد گروه جهادی شناسه‌دار تاکنون ۴۲ هزار مورد مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم تعداد گروه‌های جهادی دارای مجوز فعالیت را به ۵۲ هزار مورد در سال جاری برسانیم.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر  بیش از ٨٠٠ هزار نفر جهادگر عضو گروه‌های جهادی بوده و در سطح کشور فعالیت می کنند.

سردار زهرایی با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی در حوزه های فرهنگی، کشاورزی، عمرانی و توسعه افزود: فعالیت گروه‌های جهادی نشان داد که کشور نیازمند نیروهای متخصص در بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در حال ‌حاضر ٩٢ قرارگاه استانی و هشت قرارگاه ملی جهادی فعال داریم که فعالیت های کلی گروه‌ها را تبیین می کنند و امسال در صدد تشکیل مجامع جهادی در سطح استان ها هستیم.

وی تاکید کرد:  راه‌اندازی جبهه گروه جهادی خدمات رسان برون مرزی و جهانی  عملیات اجرایی خود را از روز قدس امسال آغاز کرده  است تا بسیج در خارج از کشور و همکاری مردم همان کشور نیز خدمات جهادی انجام دهد.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: انجام پروژه های محرومیت زدایی کوچک در مناطق مختلف جزو دیگر اهداف این سازمان است.

سردار زهرایی بیان کرد: آبرسانی راه و مسکن روستایی و رسیدگی به مشکلات حاشیه نشین جزو برنامه های سال جاری سازمان بوده که در دستورکار قرار گرفته است.

زهرایی بیان کرد: این سازمان طی سال گذشته در ۱۵ هزار طرح توسعه و محرومیت زدایی مشارکت کرده و برای این طرح‌های ۹۶۷ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی ایجاد فرصت شغلی و تثبیت شغل را اولویت خود دارد و طی سال گذشته توانسته ۱۱۲ هزار فرصت شغل را ایجاد کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در تلاش هستیم امسال ۲۰۰ هزار فرصت شغلی را در سطح کشور ایجاد کنیم.

سردار زهرایی توجه به اقتصاد مقاومتی را نیز جزو دیگر اقدامات شاخص اعلام کرد و  افزود : در حال حاضر ٢۵ هزار صندوق قرض الحسنه در کشور داریم که در این حوزه فعالیت می کنند.

انتهای پیام /