امنیت و آسایش اعضای جامعه خط قرمز دستگاه قضا

امنیت و آسایش اعضای جامعه خط قرمز دستگاه قضا

ناصر عتباتی در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری کل آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امنیت، آسایش و سلامت تک تک اعضای جامعه خط قرمز دستگاه قضا است و به طور حتم از جولان اراذل و اوباش و شرارت‌های افراد جلوگیری و برخورد خواهد شد.

وی تاکید کرد: اخطار جدی به افرادی داده می‌شود که بخواهند با رفتار خود امنیت مردم را در حوزه‌های مختلف به چالش بکشند که دستگاه قضایی با کمک ضابطین قضایی اجازه جولان دادن به این افراد را به هیچ وجه نخواهد داد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی عنوان کرد: تلاش بر این است برنامه‌های پیشگیرانه به طور جد برنامه‌ریزی و اجرایی شود  افزایش شعبه و قاضی راه کار نخواهد بود و بایستی سراغ شناسایی منشا آسیب‌ها و منشا اختلافات رفت و با برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع و حل این مشکلات ورودی‌های پرونده‌های قضایی را کاهش داده تا قضات با فراق بال بیشتری بتوانند به پرونده‌های مهمتر رسیدگی کنند.

وی افزود: از ظرفیت‌ بسیج، نیروی انتظامی و سپاه در پیشگیرهای فرهنگی اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

عتباتی خاطرنشان کرد: پرونده‌ ویژه‌ای در خصوص وضعیت دریاچه‌ای ارومیه در خصوص تعیین حق‌آبه قانونی و تامین آب شرب  و کشاورزی و سایر مشکلات به وجود آمده در این امر در دستگاه قضا استان در نظر گرفته می‌شود.