اجرای ویژه‌برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی

اجرای ویژه‌برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در فضای مجازی

به گزارش پایگاه خبری ندای ارومیه، حجت‌الاسلام آقایی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۱۴ خرداد، گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی «ره» و قیام خونین ۱۵ خرداد، با بیان اینکه به شخصیت امام راحل در طول تاریخ بی نظیر است، اظهار داشت: در دین اسلام ظرفیت‌هایی وجود دارد که اشخاصی مثل امام خمینی «ره» پرورش می‌دهد تا در برابر ظلم و ستم قرار گیرند.

وی تصریح کرد: مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی «ره» و  قیام ۱۵ خرداد به تعداد محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلی امام خمینی «ره» ارومیه برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: نصب بنر در سطح شهرهای آذربایجان غربی، فضاسازی مقابل ادارات، سازمان ها و نهادها، برگزار مسابقات فرهنگی به مناسبت این ایام و تهیه کلیپ، فیلم مستند کوتاه تبیینی و پخش در رسانه ملی از برنامه‌های پیشنهادی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان آذربایجان غربی است.

آقایی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا اهمیت فضای مجازی نمایان شده است، لذا در همین راستا برنامه‌های مختلفی از تولید محتواهای تبیینی شخصیت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد در این حوزه تدوین و تنظیم شده است که از ظرفیت عظیم فضای مجازی بیشترین استفاده را کنیم.

وی ضمن محکوم کردن اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی، بیان کرد: تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن اقدامات ضد بشریت رژیم صهیونسیتی در شهر ارومیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/