اعلام هفتم آبان ماه به عنوان سالروز بزرگداشت کوروش توهم است

اعلام هفتم آبان ماه به عنوان سالروز بزرگداشت کوروش توهم است

دبیرنهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با ندای ارومیه؛برای به سلطه در آوردن کشورهای مختلف و به استعمار گرفتن آنها در سال های دور و حال حاضر قطعا هزینه های زیادی لازم است.در این میان باید به این نکته نیز توجه داشت که هیچ کشوری بدون دفاع ,خاک اش را با تمامی ظرفیت های موجود به کشور مهاجم تقدیم نمی نماید. حال چگونه ما این باور را داشته باشیم که کوروش فرمان روایی با محبت و دارای انسانیت بود؟

 

وی اضافه کرد،آیا حمله به کشورهای مختلف و به سلطه گرفتن آنان کار درستی بود؟آیا با کسانی که خانه و کاشانه شان از جنگ های سخت و نفس گیر ویران شده ،با عطوفت رفتارکردن فایده ای دارد؟ بعد از ویران نمودن آبادی ها,با حملات سنگین و ایجاد خرابی ها ,دستور بازسازی و آزادسازی اسیران فایده ای دارد؟ با مراجعه به کتب های تاریخی و سخنان تاریخ دانان , انسان های روشن فکر و آزاد اندیش قطعا این تضادها را درک نموده و موشکافانه در رمز و راز فرمانروایی با این تیپ شخصیت ها کنکاش های فراوان می نمایند.

ترانه افزود،در این میان ضد انقلابی که می خواهد به اصطلاح از آب گل آلود ماهی شکار کند از اول انقلاب اسلامی، از زدن هیچ ضربه ای به نظام فروگذاری ننموده است.با سیاه نمایی ها و انتشار پیام هایی با مضامین نادرست و غلط در صدد ایجاد نفاق و دلسردی در بین هم میهنان هستند. به صورتی که شخصیت و زمان فرمانروایی کوروش را بسیار بدون عیب جلوه می دهند, حتی خود به نصایح و روش های حکومت داری کوروش ( گل و بلبل) عمل نمی نمایند. کوروش را فرمانروایی مهربان و با عطوفت معرفی می نمایند در صورتی که سردمداران خارج نشین همین ضدانقلاب دستور ترور در خاک ایران اسلامی را صادر می نمایند از جمله ؛( ترور سردار رشید اسلام سپهبد صیاد شیرازی),آزادسازی یهودیان توسط کوروش را مطرح می نمایند در صورتی که خود (ضدانقلاب) برادران و خواهران کرد مسلمان را در مناطق شمالغرب و کردستان به اسیری و بردگی می برند.

 

وی خاطر نشان کرد، این دروغگویی ها و تعارضات در شخصیت سردمداران(ضدانقلاب)و فرمانروایانشان (کوروش) به وضوح دیده می شودکه خود نماینگر پوچ بودن تمامی ادعای واهی مربوط به زمان فرمانروایی شاهان است. قطعا دروغگویی های ضدانقلاب را جز عده ای فریب خورده و ساده لوح باور نخواهند داشت.

 

وی در آخرگفتگو بیان داشت،با اعلام فراخوان های متعدد در شبکات آمریکایی فارسی زبان و حتی کانال های معاند داخلی در مورد تجمع ۷ آبان ماه که به اصطلاح آنان روز بزرگداشت کوروش است جز عده اندکی حضور پیدا نمی کنند و این روز نیز زائیده ذهن بی فکر ضدانقلاب دانست  به این دلیل اینکه هیچ روزی در تقویم و گاه شمارهای رسمی بین المللی به نام روز بزرگداشت کوروش وجود ندارد