مواسات باید در هر برهه زمانی رعایت شود / مردم و مسئولین استان حضور بسیار خوبی در رزمایش کمک مومنانه داشتند

مواسات باید در هر برهه زمانی رعایت شود / مردم و مسئولین استان حضور بسیار خوبی در رزمایش کمک مومنانه داشتند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مردم و مسئولین استان و سراسر کشور با لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب، حضور بسایر خوبی را در رزمایش کمک مومنانه داشتند و این حرکت خداپسندانه را انجام دادند.

حجت الاسلام قریشی در گف و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: با همت مردم مومن و مسئولین و خیرین آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان کمک های نقدی و مالی خوبی برای رساندن به دست نیازمندان در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در استان تهیه و توزیع شده است.

وی با تاکید بر لزوم تداوم مواسات و کمک های مومنانه افزود: اگر یک فرد فقط خودش را درنظر بگیرد، مسلمان نیست و در روایات داریم که هر کس شب را صبح کند وبه مسلمانان ومومنان دیگر بی توجه باشد مسلمان محسوب نمی شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: امیدواریم این همدلی و همیت که این روزها شاهد آن هستیم ادامه دار باشد وان شاءالله این بلا ومصیبت به زودی رفع شده و داروی آن توسط دانشمندان کشور کشف شود.

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: تمامی آحاد جامعه درقبال همه مسلمانان مسئول هستندواین رزمایش فقط مختص زمان شیوع کرونا نیست، مردم باید مواسات را درهر برهه زمانی رعایت کنند وتنها خودشان را درنظر نگیرند و درجامعه این مسئله همیشه جاری باشد و بیشتر نمود پیدا کند و ان شاءالله بعد از فروکش شدن کرونا ودرشرایط عادی هم مردم کمک دست افراد نیازمند باشند.

انتهای پیام/