تصمیم آلمان در مورد حزب الله،متاثر از سیاست های استکباری و صهیونیستی است

تصمیم آلمان در مورد حزب الله،متاثر از سیاست های استکباری و صهیونیستی است

منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دولت آلمان در قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست تروریست ها، سیاستی متاثر از سیاست های استکباری و صهیونیستی است.

سید سلمان ذاکر نماینده مجلس شورای اسلامی ارومیه در گفتگو با پایگاه تحلیلی خبری ندای ارومیه اظهار کرد: اقدام دولت آلمان در قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست تروریست ها، سیاستی متاثر از سیاست های استکباری و صهیونیستی است و به نظر این توطئه، توطئه‌ی جدیدی نیست.

وی افزود: با توجه به نقش سید حسن نصرالله در تقویت جبهه مقاومت و نگرانی دشمنان از نقش وی در آینده جهان اسلام، به نظر می رسد آلمانی ها با این اقدام میخواهند سد دیگری در مقابل جبهه مقاومت ایجاد کنند.

منتخب مردم ارومیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشخص است که آمریکا در پشت سر اقدام آلمان پنهان است اما آمریکا نمی داند که اتحاد با دیگر کشورها از جمله کشورهای اروپایی برای تضعیف جبهه مقاومت انسجام مسلمانان را در پی خواهد داشت به طوری که توان ایستادن در مقابل آن را نخواهند داشت.

وی ابراز داشت: این اقدامات استکبار جهانی نشان دهنده این است که آنها با مشاهده مقاوت سوریه و ورود جبهه حزب الله و همینطور واکنش حماسی مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی پی به شکست خودشان برده اند.

ذاکر در ادامه گفت: آلمان از جمله کشورهایی است که از قدیم الایام از منافقین حمایت می کرده و اکنون همه ی اینها دست به دست هم داده اند تا آخرین تلاش های خود را برای شکست جبهه مقاومت و تقویت رژیم صهیونیستی انجام دهند تا به زعم خود بتوانند جلوی پیشروی نیروهای انقلاب و تشکیل تمدن اسلامی را بگیرند.

وی با توجه به سابقه جاسوسی سفیر آلمان در تهران خاطر نشان کرد: از مجلس انتظار داریم با توجه به اقدامات اخیر آلمان و وضعیت سفیر آن موضع گیری اش را در مقابل سفارت آلمان در ایران را مشخص کند و آن را محکوم کند.

انتهای پیام/