انقلاب اسلامی ملت ایران را از اسارت شاهان نجات داد/ با وجود تمام تهاجمات ایران سربلند ایستاده است/ پیشرفت اقتصادی با نگاه به خارج حل نمی شود

انقلاب اسلامی ملت ایران را از اسارت شاهان نجات داد/ با وجود تمام تهاجمات ایران سربلند ایستاده است/ پیشرفت اقتصادی با نگاه به خارج حل نمی شود

سردار محمدرضا نقدی در نشست تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان، روحانیون شیعه و سنی، شخصیت های فرهنگی و علمی آذربایجان غربی در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در ایران ۷ تا ۱۰ هزار سال تمدن داریم اما صهیونیست ها می خواستند زلف تمدن ایران را به یهود و صهیونیست گره بزنند و در این میان، ۱۰ هزار سال را به ۲۵۰۰سال کاهش دادند.

وی افزود: آزادی خواهان بزرگ داریم اما تاریخ چند هزار را حذف کردند و مبدا را گذاشتند از زمان کوروش چرا که کوروش به یهودیان محبت بسیاری کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران ادامه داد: این تاریخ چند هزار ساله را که پیامبران بسیاری در این تاریخ حضور داشتند از جمله حضرت زرتشت را حذف کردند و به تاریخ شاهان زمان را تحریف کردند، شاهانی که این ملت اسیر دست آن ها بودند. در تاریخ های مختلف، در طول تاریخ حملات بسیاری به ایران شده، یونانی ها در زمان هخامنشیان به ایران حمله کردند و ۲۳۰ سال ایران ضمیمه خاک یونان بود و سلسله سلوکیان حکومت می کردند و سرداران یونانی.

سردار نقدی بیان کرد: یک نظام طبقاتی که مردم خود را از داشتن سواد محروم می کرد، تحصیلات فقط خاص طبقه اشراف بود، نظامی که شاهانش با موبدان دربارش حرمسراهای ۱۲ هزار نفری داشتند، ۸۰ هزار نفر را در یک روز فقط گردن زدند چون که عدالت طلبی می کردند و مخالفت آن ها منطقی بود.

وی با اشاره به اینکه چه کسی خود را در اختیار یک آدم بیسواد قرار می دهد، اذعان کرد: رضاشاه فردی بیسواد بود و حتی امضا بلد نبود و انگشت می زد، وضعیتی که طی چند هزار سال با شاهان مملکت داشتند سرکوب و کشتار بود، یک خفقان حاکم بود چقدر مردم را شکنجه می کردند ، انقلاب اسلامی فقط یک کار که کرد پایان دادن به ظلم و ستم شاهان بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران افزود: ده ها هزار زندانی وجود داشت که جرم آن ها فقط انتقام بود، شکنجه های فراوان و کشتار بسیاری برای افرادی که زیر شکنجه انتقاد می کردند انجام میشد، آیت الله سعیدی را و آیت الله غفاری را زیر شکنجه شهید کردند.

سردار نقدی ادامه داد: چند وقت قبل رفتم همدان منزل دو برادر شهید که زمان شاه به شهادت رسیده بودند، وقتی از علت شهادتشان پرسیدم گفتند در محافل خانوادگی از شاه انتقاد کرده بودند، نظام تک حزبی حاکم بود. زمان شاه که حزب رستاخیز بود و همه باید عضو حزب می شدند و هرکس عضو حزب نمیشد یا باید از ایران می رفت که شناسنامه او را باطل می کردند یا باید راهی زندان می شد.

وی تصریح کرد: در کارخانه ها، مدارس، دانشگاه ها به دنبال عضویابی برای حزب رستاخیز بودند، این در حالی است که اکنون بیش از ۵۰۰ حزب ثبت شده در کشور فعالیت دارند با همه گرایش ها، بیش از ۹۰۰ نشریه با همه گرایش ها فعالیت دارند، ۴۲ خبرگزاری رسمی و ثبت شده، دهها هزار کانال و شبکه اجتماعی وجود دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در این نظام جمهوری اسلامی برخی ادعای نبود آزادی دارند، خاطرنشان کرد: حواسمان باشد تحت تاثیر فضاهای روانی دشمن قرار نگیریم، نامه هایی نوشته می شود که پایین و بالای نظام را به باد انتقاد می گیرند و با دروغ های فراوان هرچه دلشان می خواهد می گویند و ادعا دارند آزادی نیست در حالیکه این سخن خود آن ها متناقض با حرفهای خودشان است.

سردار نقدی بیان کرد: انقدر با روان افراد بازی کرده اند که خودشان هم باور ندارند و چنان عملیات روانی با ذهن آن ها انجام شده که چیزی که در آن زندگی می کند را انکار می کند و ضمن استفاده از آزادی مقابل یک سردار بالامرتبه، از رهبر و رئیس جمهور تا تک تک افراد نظام را مورد انتقاد قرار می دهد بعد می گویند آزادی نیست.

وی اذعان داشت: جریان پیروز جهانی که انقلاب اسلامی است را شکست خورده و جریان شکست خورده دنیا که امریکاست را پیروز نشان می دهند، رژیم پهلوی منحوس را تمجید کنند و بعد می گویند در انقلاب اسلامی آزادی نیست، خود شخص شاه رشوه خوار و نجس بود و خاندانش همینطور، همه این ها مستند است و برایشان عیب نبود. الان کسی بخواهد رشوه بدهد یا بگیرد در خفا و در حد یک کارمند جز است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اسناد رسمی از رشوه خواری های شاه و خاندانش وجود دارد که درتمام امور اقتصادی کشور سهیم بودند، هر کارخانه ای تاسیس می شد بخشی از آن کارخانه، بانک یا هر موسسه اقتصادی را به والاحضرت اهدا می کردند که هردو طرف هم امضا می کردند.

سردار نقدی با اشاره به ثروت شاه تاکید کرد: به یک آقایی که ماکت سازی بلد است گفتم بیایید یک ماکت از خانه رهبری بسازید و یک ماکت از کاخ شاه که به مردم بگوییم ببینید انقلاب اسلامی این کار را کرده، رفت و آمد و مذاکره کردیم گفت نمی شود شاه ۸۳ تا کاخ داشته کاخ نیاوران، کاخ مرمر، کاخ فیروزه، کاخ شمشک، کاخ مشهد، کاخ رامسر، کاخ چالوس، کاخ لندن، کاخ سوییس، آمریکا و … تازه یکی از این کاخ ها کاخ سعد آباد است که ۱۱۰ هکتار است من چطوری این را نشان بدهم باید مکانی به اندازه یک پادگان به من بدهید.

وی ادامه داد: شاه قریب به دو ماه فقط مملکت را ول میکرد به سوییس می رفت برای اسکی بازی و میشد پایگاه زمستانی شاه و در منطقه به این عنوان شناخته می شد، هتلی بزرگ هم در آن جا کرایه می کردند که خدم و حشم را در آن جا نگه داری می کردند، هر کدام از وزرا و شخصیت های نظامی با شاه کار داشت باید با هواپیما می رفت در آنجا با شاه مملکت ملاقات می کرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران اذعان داشت: خانم مینو صمیمی کتابی نوشته با عنوان «منشی سفیر شاه در سوییس» که در این کتاب آورده شده دست شاه خارش پیدا کرده بود و برای پیدا کردن یک پماد برای خارش دست او از سوییس رفت لندن برای یک پماد و اینگونه ثروت مملکت دست این ها بازیچه بود؛ مردم در چه وضعیتی زندگی می کنند در فقر و فلاکت.

سردار نقدی همچنین در ادامه سخنان خود گفت: امام در همان حال بیانیه دادند امسال به من گزارش موثق رسیده که دو هزار نفر از مردم همدان و اراک بخاطر نداشتن ذغال از سرما مرده اند که این در صحیفه نور و صحیفه امام هست.

وی افزود: شاه به غایت فاسد بود، به قدری فاسد بود که مادرش در خاطرات خود می نویسد خدا اسدالله اعلم وزیر دربار را لعنت کند انقدر برای پسر من بساط زن درست کرد که به این بیماری مبتلا شد و مرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به فساد دربار تصریح کرد: محمدرضا شاه قمار بازی بود، قاچاق مواد مخدر می کرد، همه این ها در خاطرات خودش بود، بارها در فرودگاه های دنیا چمدان اشرف پهلوی را گرفتند از بس قاچاق هروئین می کرد.

سردار نقدی تاکید کرد: خاطرات فردوست را بخوانید، فردوست جنایت هایی که از رژیم شاه گفته ۱۰ درصد آن چه که می دانسته را هم نگفته و مصاحبه کرده و فیلم او هم موجود است، محمدحسین فردوست از دبستان تا آخر عمرش همه جا با او بوده است.

وی گفت: خاطرات خودش را بخوانید مادر فرح دیبا در کتاب خاطراتش می گوید: وزیر دادگستری شاه فردی بود که در لاله زار ویولون می زد و فردی همجنس باز بود و فساد جنسی داشت که بر اساس سنتی که در کاباره های لاله زار لباس زنانه می پوشید و می رقصید در دربار هر موقع ضیافتی می گرفتیم این وزیر دادگستری را می آوردیم لباس زنانه می پوشید که نیمه عریان بود و برای ما می رقصید و ما لذت می بردیم که این ها واقعیت های شاه بود، نابودی کمونیسم در شرق و غرب از دیگر افتخارات انقلاب اسلامی بود.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به نداشتن حقوق اجتماعی مردم در زمان شاه گفت: مردم حق دخالت در امورات کشوری را نداشتند نه فقط مردم حق رای نداشتند بلکه خود شاه هم حق رای نداشت و هیچ کاره بود، من سند درآوردم که تمام نخست وزیرهای شاه را آمریکا و انگلیس نصب کردند، فرح دیبا در خاطراتش می گوید علی امینی در نزد شاه خیلی منفور بود هر کار می کرد امریکایی ها اجازه نمی دادند ما تصمیم گرفتیم در سفر خود به آمریکا یک هدیه به همسر «کندی» رئیس جمهور آمریکا ببریم تا او شوهرش را متقاعد کند که نخست وزیر ما را بردارید.

سردار نقدی افزود: بعد فرح در ادامه می گوید ما یک سرویس جواهرات به ارزش ۴ میلیون دلار خریدیم در دهه ۴۰ که الان می شود تقریبا ۴۰ میلیون دلار ارزش دارد، شب سر ضیافت به خانم کندی دادیم و فردا خوشبختانه رضایت داد این نخست وزیر را برداریم ۶ میلیون بشکه نفت از ما می بردند و مردم ما گرسنه بودند، برخی دروغ های بزرگی می گویند که اصلا نمی دانیم کجای دلمان این ها را بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار رسمی ۷۰ درصد مردم کشور در زمان شاه در روستاها زندگی می کردند، روستا کجا بود جایی که برق نداشت، مخابرات، آب آشامیدنی، بهداشت نداشت، سوخت آنها هیزم و فضولات حیوانی بود، راه نداشتند، پیاده رو بودند ۷۰ درصد مردم در این شرایط زندگی می کردند.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: شهرها هم نصف شان آب لوله کشی نداشت برق نداشت، همین تهران ۷۰ درصد حلبی آباد بود قوطی های روغن نباتی را داخلش را گل می گرفتند که باد نبرد و بجای آجر روی هم می چیدند و زندگی می کردند، آب محلات فشاری بود در پایتخت در حالیکه ۶ میلیون بشکه نفت یعنی ۵ برابر الان نفت صادر می کردند.

سردار نقدی در ادامه سخنان خود گفت: جمعیت یک سوم الان بود، صادرات نفت ۵ برابر . اکثریت مردم بیسواد بودند، متوسط عمر مردم ۵۴ سال بود، از چنین نکبت بیسوادی و بدبختی و تصمیم گیری استعمارگران برای غارت نفت مان، انقلاب از چنین شرایطی مردم را رهانید و به ملت عزت داد، حق رای داد مردم سالاری و استقلال آورد که چیزهای کوچکی نیست.

وی افزود: اگر کشوری استقلال پیدا کرده الان ۱۰۰ سال است به روز استقلال خود افتخار می کند، انقلاب اسلامی هم استقلال آورد هم مردم سالاری آورد ما را از کجا به کجا رسانده، کشوری که اکثریت مردم آن بیسواد بودند امروز رتبه علمی او ۱۵ جهان است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران اظهار داشت: کشوری که آفتابه نمی توانست بسازد، کاسه و بشقاب ملامین را از اسرائیل وارد می کرد، تخم مرغ خوراکی را هم از اسرائیل وارد می کرد امروز ماهواره پرتاب می کند، کشوری که پزشکان بنگلادشی و فیلیپینی مردمش را درمان می کردند امروز از ۵۳ کشور برای درمان توریست دارد.

سردار نقدی با اشاره به قدرت پزشکان ایرانی گفت: ایران امروز هر سال ۷۰۰ هزار گردشگر سلامت دارد، انقلاب اسلامی عظمتی است، انقلابی که سرکوبگر نهضت های آزادی بخش بوده الان دستگیر مستضعفان دنیاست، هواپیماهای جنگی ایران را برای بمباران مردم ویتنام بردند و غنیمت افتاد دست ویتنام که بعد از پیروزی انقلاب این هواپیماها را به ما پس دادند و یکی از این هواپیماها در موزه ویتنام موجود است.

وی گفت: فقط ۳۴ فروند هواپیمای اف ۵ که کاملا آکبند بود و اصلا به ایران نیامد شاه موافقت کرد مستقیم برود ویتنام برای جنگ، چقدر پول برای هدیه دادن به کنگره آمریکا و زن رئیس جمهور آمریکا کمک کردند، چقدر رشوه دادند و الان مدعی هستند شما چرا الان برای مقاومت و فلسطین کمک می کنید، همه مسلمان ها پاره یک تن هستند، ما دفاع می کنیم شماها جنایت کردید.

وی افزود: ولی فقیه از قدرت خود کجا استفاده کرده؟ حتی یک پر کاه برنداشته کسی سراغ ندارد، این عظمت انقلاب اسلامی است. من و شما اگر به دولت یا مجلس و شورای شهر رای می دهیم که برخی در خط ولی فقیه نبودند آیا ولایت فقیه از قدرت خود برای کنار زدن این ها استفاه کرده است؟

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرمودند ابز دولت حمایت می کنم چون متکی بر آرای مردم است و به آن ها احترام می گذارم میبینید چه ارزشی برای انسانیت قائل است؟ در هر کشوری فقط ۱۰ درصد این قدرت را به کسی می دادید مخالفان خود را پودر می کرد، این ها عظمت ولایت فقیه است که باید در دنیا داد بزنیم.

سردار نقدی بیان کرد: رهبر معظم گفته بود مذاکره با آمریکا کار بد و غلطی است به نتیجه نمی رسیم ولی شماها می خواهید باشه مگر نظر آقا بود مذاکره با آمریکا، آقا بارها از ابتدا گفتند کار بیخودی است مذاکره با آمریکا من به این کار خوشبین نیستم اگر اجازه دادند رفتیم مذاکره کردیم بخاطر رای من و شماها بود و هیچ چیزی نمی تواند این همه قدرت را بجز تقوا مهار کند با وجود سرباز و ارتش و آن لشکر کفن پوش.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران گفت: امروز بعد از ۴۰ سال سرکوب، جنایت و توطئه ای که علیه ملت ما شده جنگ تعبیه کردند، ترور تعبیه کردند، غائله های فراوان انداختند هرکاری کردند این همه انبوه رسانه ها هیچ کاری نتوانستند از پیش ببرند، ۲۷۰ رسانه به زبان فارسی علیه ایران کار روانی می کنند. با وجود تمام تهاجمات ایران سربلند ایستاده است.

سردار نقدی گفت: رئیس جمهور آمریکا پشت بلندگو و تریبون نمیاید مگر این که نامی از ایران ببرد، اگر کارآمد نبودیم که حرفی نداشت و هر سندی می نویسند در آن ۵۰ بار نام ایران می آید. قدر این انقلاب و نظام را بدانیم خدای ناکرده ناشکری نکنیم.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند من به آینده خوشبینم هرچند دولتها آمدند خطا کردند خط ولایت را درست نخواندند ولی ملت راه خود را رفته و عظمت های بزرگی خلق کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران اذعان کرد: امروز شما سومین کشور از لحاظ تعداد مهندسین هستید در جهان، شما هزاران اختراع ثبت شده دارید، مشکل ما این است که مدیریت کشور نگاه به خارج دارد، تصور او این است که پاسخگویی به خارجی ها مشکلات را حل می کند.

سردار نقدی ادامه داد: برخی می گویند مفسدین اقتصادی را اعدام کنید دولت را برکنار کنید. آن چه که اثر دارد تیرباران کردن ذهنیت غلط است. در طول تاریخ در هیچ کشوری اتفاق نیفتاده که با تغییر روابط خارجی وضع اقتصادی اش خوب می شود. هر کشوری پیشرفت اقتصادی کرده برنامه ریزی و تلاش و کار کرده است.

وی تصریح کرد: با دیپلماسی نمی شود مشکلات اقتصادی را حل کرد، بایددیدگاه را اصلاح کرد، ایران یکی از چند کشور دنیاست که تمام عناصر اقتصاد پیشرو را در داخل خود دارد.

انتهای پیام/