چمن گلی: تصمیمی برای انحلال نود ارومیه نداریم/ اسم تیم تغییر می کند

چمن گلی: تصمیمی برای انحلال نود ارومیه نداریم/ اسم تیم تغییر می کند

عبدالله چمن گلی مدیر کل اداره ورزش و جوانان ارومیه در گفت‌وگو درباره شرایط نهایی باشگاه فوتبال «نود» ارومیه در لیگ یک گفت: ما در حال حاضر این باشگاه را به «نود» ارومیه واگذار کردیم تا شاهد سقوط این تیم به لیگ دسته سوم نباشیم. جلسه‌ای با مدیران ارومیه‌ای می‌گذاریم و درباره آینده باشگاه و نقاط ضعف و قوت آن صحبت می‌کنیم تا هر چه زودتر مدیر عامل و سرمربی و دیگر جزئیات باشگاه مشخص شود. اولویت ما جمع کردن بازیکنان بومی است و با پیگیری‌هایی که آقای قاضی پور انجام دادند، به این نتیجه رسیدیم که این تیم را به هر صورتی که هست نگه داریم تا در آینده درباره جزئیات آن برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ بنایی برای انحلال وجود ندارد اظهار کرد: بنای ما بر این است که بتوانیم یک تیم قدرتمند را راهی لیگ کنیم. ما متاسفانه موقعی تیم را تحویل گرفتیم که هیچ آمادگی برای حضور این تیم در مسابقات وجود نداشت. این تیمی که هم فرستادیم تیم جوانان بود ولی در تلاش هستیم با برنامه ریزی دقیق هر چه سریع‌تر خود را برای مسابقات لیگ یک آماده کنیم. در حال حاضر آقای بهاری سرپرست مدیر عاملی باشگاه «نود» تیم را هدایت  می‌کند و ما به مدت یک سال امتیاز ارومیه را به باشگاه نود  واگذار کردیم.

وی در پایان گفت: اسم «نود» در سازمان لیگ و هیات فوتبال ثبت شده و پیگیر آن هستیم که هفته آینده دنبال یک اسپانسر خوب بگردیم. اگر یک اسپانسر جدید بیاید طبیعتا اسم تیم هم عوض خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع:ایسنا