با افتخار برای پرهیز از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی از مسابقات انصراف داد‌م / جوانان بااستعداد تنها با ذره ای توجه به قله های پیشرفت پرواز می کنند

با افتخار برای پرهیز از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی از مسابقات انصراف داد‌م / جوانان بااستعداد تنها با ذره ای توجه به قله های پیشرفت پرواز می کنند

الهه قهرمانی، در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: من جزو نفرات منتخب جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات بین المللی شمشیربازی بودم که بخاطر مواجه نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی از حضور در این مسابقات انصراف دادم.

وی افزود: علی رغم این که بواسطه تلاش های طاقت فرسای چندین ماهه در آمادگی کامل برای شرکت در این مسابقات به سر می بردم، با افتخار برای آرمان های انقلاب اسلامی و به رسمیت نشناختن رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی که چهره آن مورد نفرت تمامی مردم جهان است، از حضور در این مسابقات خودداری کردم.

این شمشیرباز ارومیه ای تصریح کرد: تلاش های من با این انصراف متوقف نمی شود و با انگیزه مضاعف خود را برای موفقیت در کارزارهای پیش رو آماده می کنم.

وی ابراز داشت: مسابقات آسیایی در پیش است، اگر شانس حضور در این مسابقات را پیدا کنم به امید خدا میزان آمادگی خود را نشان خواهم داد.

قهرمانی در ادامه گفت: امروز یکی از اصلی ترین اهدافم افتخارآفرینی برای ایران و برای ارومیه در المپیک ۲۰۲۰ است.

عضو تیم ملی شمشیربازی کشورمان اظهار کرد: جوانان با استعداد شمشیرباز تنها نیازمند ذره ای حمایت و توجه هستند تا به سوی قله های بلند پیشرفت و افتخارآفرینی برای ایران پرواز کنند، امری که متاسفانه تا کنون آن گونه که باید مورد توجه قرار نگرفته است و هر موفقیتی که جوانان فعال در این رشته ورزشی، من جمله جوانان ارومیه ای کسب کرده اند بدون حمایت های مقتضی بوده است.

وی تصریح کرد: این که یک ورزشکار مجبور نباشد برای پیدا کردن اسپانسر نزدیک به یک سال دوندگی نافرجام داشته باشد و یا ناچار نباشد در کمبود تجهیزات فعالیت کند شاید یک انتظار حداقلی باشد اما متاسفانه ما در چنین شرایطی قرار داریم.

قهرمانی خاطرنشان کرد: البته ما جوانان شمشیرباز از برخی کم توجهی ها دلسرد نمی شویم و همچنان امیدواریم تا شاید افراد دلسوزی که دغدغه افتخارآفرینی برای ایران اسلامی را دارند کاری برای رفع موانع پیش روی ما بکنند.

انتهای پیام/