بخش ارتباط با صنعت و مرکز رشد دانشگاه آزاد ارومیه باید فعال تر شوند / دانشجویان موفق به تولید آب سخت و کِرِم برای بیماران دیابتی شده اند

بخش ارتباط با صنعت و مرکز رشد دانشگاه آزاد ارومیه باید فعال تر شوند / دانشجویان موفق به تولید آب سخت و کِرِم برای بیماران دیابتی شده اند

حجت مهدی قلی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: دانشجویان علاقه مند زیادی در دانشگاه آزاد ارومیه و سایر دانشگاه های شهر وجود دارند که واجد ظرفیت بالقوه ای برای تولید محصول و درآمدزایی هستند و در صورت برنامه ریزی صحیح متولیان امر استعداد آنان در این مسیر شکوفا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی دانشجویان موفق شده اند محصولات بسیار ارزنده ای را تولید کنند که متاسفانه به دلیل مشکل بازاریابی هنوز موفق به ارائه آن در بازار نشده اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه افزود: به طور کلی بازاریابی را می توان مشکل اصلی تولید و صنعت آذربایجان غربی برشمرد که متاسفانه واحدها و هسته های فن آور دانشجویی در دانشگاه آزاد ارومیه نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

قلی زاده ابراز داشت: به عنوان نمونه می بینیم در همین دانشگاه آزاد ارومیه جمعی از دانشجویان مستعد و خوش فکر موفق به تولید آب سخت و کِرِم مخصوص برای بیماران دیابتی شده اند اما هنوز حمایت مقتضی از آنان صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت: فعال تر شدن بخش ارتباط با صنعت و مرکز رشد دانشگاه از مطالبه های جدی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه است که طی روزهای آتی این مساله را در مسئولین دانشگاه در میان خواهیم گذاشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات و نیروی انسانی مستعد و علاقه مند، قطعا ظرفیت و پتانسیل رونق بخشیدن به تولید و اقتصاد دانش بنیان در دانشگاه آزاد ارومیه وجود دارد که تحقق آن نیازمند اندکی اهتمام بیشتر از سوی مسئولین دانشگاه است.

انتهای پیام/