۱۱ هزار و ۶۵۵ نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

۱۱ هزار و ۶۵۵ نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

سرهنگ جلیل وحیدی امروز در گفت و گو با ندای ارومیه با اشاره به اینکه در طول چند سال گذشته آذربایجان غربی به عنوان استان مقصد برای کاروان‌های راهیان نور به شمار می‌رود و از زائران شهدا میزبانی می‌شود، ادامه داد: در طول سال گذشته از ۱۸ استان کشور بیش از ۲۰۰ هزار نفر زائر مناطق عملیاتی به استان ما اعزام شد که برای استقبال مطلوب از آنها تلاش جدی صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه امسال نیز برای اعزام بدون مشکل و بی‌نقش کاروان‌‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب نیز تلاش زیادی شد، گفت: در ستاد راهیان نور استان ۶۰ سازمان عضویت دارند که هر کدام از آنها به سهم خود برای فراهم آوردن امکانات مورد نیاز تلاش کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی به اعزام کاروان‌های راهیان نور در عید نوروز امسال در قالب کاروان‌های خانوادگی و دانشجویی اشاره کرد و بیان داشت: برای اعزام ۸ هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی جنوب برنامه ریزی شده بود که بیش از این میزان یعنی ۱۱ هزار و ۶۵۵ نفر زائر اعزام شدند که تهیه امکانات لازم برای ترابری، اسکان، تغذیه و … برای این جمعیت اقدام بزرگی به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: دشمنان این کشور با استفاده از شبکه‌های اجتماعی تصادفات و سوانح را بهانه قرار داده و به دنبال دلزده کردن مردم از این رویداد عظیم فرهنگی بودند ولی خوشبختانه امسال وسایل نقلیه مورد استفاده توسط کاروان‌ها با کمترین اشکال فنی روبه رو شدند.

این مسئول طول مدت زمان این سفر معنوی را پنج روز عنوان کرد و بیان داشت: در مجموع زائران سه روز در مناطق عملیاتی و اردوگاه‌ها مستقر می‌شدند و یک روز زمان برگشت و یک روز هم زمان رفت بود.

انتهای پیام/