لزوم فراهم سازی زیرساخت ها جهت افزایش واحدهای اقامتی بوم گردی

لزوم فراهم سازی زیرساخت ها جهت افزایش واحدهای اقامتی بوم گردی

کریم جباری در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: امسال در قالب طرح نوروزی ۷ واحد اقامتی بوم‌گردی در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شد که برای افزایش این واحدها باید تلاش شده و زیرساخت‌های مورد نیاز در این زمینه هم باید فراهم شود.

وی برگزاری آئین نوروزگاه در ۱۷ شهرستان و ۲۰ محل، استفاده از ظرفیت نهفته در فضای مجازی و کمپین گردشگری برای معرفی قابلیت‌های توریستی و مناطق دیدنی استان، ارزان ساز ی سفر و جلوگیری از افزایش قیمت خدمات، توزیع یکنواخت سفر به مناطق مختلف کشور از جمله شمال و شمال غرب را مورد اشاره قرار داد.

جباری راه اندازی اتوبوس گردشگری، اطلاع‌رسانی خدمات، آماده سازی و تجهیز مراکز اقامتی و هتل ها، برپایی نمایشگاه صنایع دستی با ۲۰۰ غرفه، همکاری با رسانه های جمعی از جمله صدا و سیمای آذربایجان غربی برای شناساندن ظرفیت‌های مختلف استان را مورد اشاره قرار داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در پایان راه اندازی چادر عشایر با مشارکت نهادهای مختلف، آئین تکم گردانی، بازدید از موزه و … را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: تعطیلات نوروزی فرصتی برای شناساندن هر چه بهتر آذربایجان غربی ااست که از این اراه می توان برای جذب گردشگر داخلی و خارجی تلاش کرد.

انتهای پیام/