جابه‌جایی ۱۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری آذربایجان‌غربی‌

جابه‌جایی ۱۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری آذربایجان‌غربی‌

امیر صالح خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار داشت: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ تا ۵ فروردین ماه سال ۹۷ نزدیک به یک صد و ۵۰ هزار مسافر توسط ناوگان مسافربری استان و در قالب ۱۵ هزار سفر جابجا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از هزار دستگاه انواع وسایط نقلیه در بخش حمل و نقل مسافر فعالیت می‌کنند تاکید کرد: این تعداد وسایط نقلیه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند و هیچ کمبودی در این حوزه وجود ندارد.

رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: کمیته خدمات و حمل و نقل سفرهای نوروزی از اسفند ماه سال گذشته با انجام جلسات مستمر با اعضای مرتبط، هماهنگی‌های لازم را در آستانه سفرهای نوروزی در زمینه ارتقای ایمنی، سفری ایمن فراهم و خدمات مطلوبی ارائه داده است و در این مورد بازرسی‌های مستمر جهت حصول اطمینان از ایمنی ناوگان انجام می‌شود.

خیر اندیش خاطر نشان کرد: شماره تلفن ثابت ۰۴۴۳۳۶۷۹۸۴۸ آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات مسافران گرامی است و همچنین همشهریان می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۲۰۲۶ به صورت مستقیم با بخش بازرسی این اداره کل ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/