با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، بزودی شاهد ریشه کنی فقر، حاشیه نشینی، طلاق و اعتیاد خواهیم بود

با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، بزودی شاهد ریشه کنی فقر، حاشیه نشینی، طلاق و اعتیاد خواهیم بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء استان در دیدار صمیمی با پاسداران جدید الورود مرکز آموزشی سیدالشهدای تبریز، ایمان و شجاعت و انقلابی گری را از شاخصه های اصیل پاسداری دانست.

به گزارش ندای ارومیه، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی با اشاره به نقش ارزشمند مرکز آموزش و تربیت پاسداری سید الشهداء در تربیت حماسه سازان جاوید دفاع مقدس، موفقیتها و پیروزیهای بی بدیل و شگفت انگیز جنگ تحمیلی را نتیجه تلاش ها و مجاهدت های شبانه روزی شهداء، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان دانست.

حجت الاسلام سرایی اظهار امیدواری کرد: با همت جوانان انقلابی و مردم ولایتمدار ایران اسلامی و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی بزودی شاهد ریشه کنی فقر، حاشیه نشینی، طلاق و اعتیاد از جامعه خواهیم بود.

وی با طرح مطالبات مقام معظم رهبری از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رشادت و شجاعت، ایمان، معرفت و شور و حال عارفانه، انقلابی گری و کارآیی را شاخصه های اصلی پاسداران تراز انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شکست هیمنه استکبار جهانی مخصوصا آمریکای جنایتکار توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باعث تشدید سپاه هراسی، ایران هراسی و اسلام هراسی توسط ایادی استکبار در داخل و خارج از کشور شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء با اشاره به کاربرد سلاح های شیمیایی توسط صدام در جنگ تحمیلی و داعش در عراق و سوریه … سکوت معنی دار سازمان های حقوق بشری گفت: دشمن با استفاده از قدرت رسانه ای، اجازه نمی دهد فریاد حق خواهی و عدالت طلبی ملل مظلوم جهان به گوش جهانیان برسد فلذا جنایت های استکبار و حامیانشان در عراق، سوریه، یمن، فلسطین و منطقه در بایکوت شدید خبری قرار می گیرد.

حجت الاسلام سرایی در پایان همگان را به غنیمت شمردن فرصت معنوی ماه رجب توصیه و به بیان خاطراتی از معنویت و صداقت و صبوری رزمندگان دلاور دوران دفاع مقدس پرداخت.