۴۰ هزار اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی صورت گرفت

۴۰ هزار اشتغال‌زایی در آذربایجان غربی صورت گرفت

سردار عابدین خرم امروز صبح در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی که در محل کانون جوانان ارومیه برگزار شد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: آذربایجان غربی جزو کشورهایی است که از هویت و انقلاب خود دفاع کرده و امروز هم برای انقلاب و نظام از جان خود می‌گذرند.

وی خاطرنشان کرد: مردم و رزمندگان در طول انقلاب اسلامی متحد و یک پارچه بودند و امروز به برکت همین ایستادگی‌ها و تداوم حرکت‌های جهادی امنیت پایدار علی‌رغم توطئه‌های ریز و درشت که توسط دشمن بر منطقه گسیل می‌شود داریم و از خداوند متعال خواستاریم این نعمت را همیشه بر ما ارزانی کند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران آذربایجان غربی گفت: رزمندگان و شهدای مهاجر و انصار در این دفاع حضور داشتند و حرکت جهادی در تمامی اقشار وجود دارد که نعمت بزرگی است.

وی تصریح کرد: مشخصاتی که مقام معظم رهبری برایمان می‌گوید باید برای خدا باشد و خالصانه باید پیش رفت که در آذربایجان غربی وجود داشته، دارد و خواهد داشت و در شهادت و جهاد همچنان در استان باز است.

افزود: پیچیدگی‌ها و تنوع مأموریت در آذربایجان غربی به اندازه‌ای است که همانند نماز شب خواندن است و در طول خدمت خود که خرم بیش از ۶۴ ماه به طول انجامید مشاهده کردیم دشمنان برنامه‌های بسیار شومی برای این منطقه داشتند که سپاه آذربایجان غربی سبب شد نقشه‌های شوم آنان از بین رود.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی بیان کرد: چهل هزار خانواده در این پنج سال توسط اقتصاد مقاومتی به اشتغال پایدار رسید و مهمان ۲ میلیون راهیان نور بودیم که هیچ گونه مشکل ایمنی و امنیتی برای آنان ایجاد نشد و رمز ماندگاری و خدمت در این منطقه حرکت جهادی، تفکر انقلابی و تبعیت محض از مقام معظم رهبری است.

وی یادآور شد: در آذربایجان غربی در وضعیتی قرار داریم که مردم از هر گونه برنامه‌های سپاه استقبال چشمگیری دارند و حضور پرشور مردم را در همه جا می‌بینیم.

خرم گفت: وحدت مثال زدنی در آذربایجان غربی داریم که همگان در تمامی عرصه‌ها و ابعاد کار می‌کنند و در حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این مهم وجود دارد و در سال ۹۶ کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید استان را برگزار کردیم که نعمت و دین بزرگی برایمان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/