بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه از استاندار برای پاسخ به سوالات دانشجویان دعوت کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه از استاندار برای پاسخ به سوالات دانشجویان دعوت کرد

به گزارش ندای ارومیه، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان « بررسی چهار دهه عملکرد جمهوری اسلامی ایران » از استاندار آذربایجان غربی طی نامه‌ای جهت حضور در جمع دانشگاهیان و پاسخ به پرسش‌های آنان دعوت کرد.

متن کامل نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم آذربایجان غربی

جناب آقای محمد مهدی شهریاری

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد، ضمن عرض احترام و آرزوی موفقیت برای جنابعالی، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه در نظر دارد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه ای را تحت عنوان« بررسی چهار دهه عملکرد جمهوری اسلامی ایران » را برگزار نماید و از شما به عنوان بالاترین مقام دولتی در استان برای سخنرانی در این مراسم دعوت به عمل می کند.

همانگونه که مستحضر هستید قشر دانشجویی و محیط دانشگاه ظرفیت مناسبی برای طرح مشکلات استان و همچنین بررسی راه حل های علمی این مشکلات است. بسیج دانشجویی هم که به فرموده مقام معظم رهبری یکی از نهادهای تصمیم ساز کشور محسوب می شود وهمیشه از طلایه داران مطالبه از مسئولین در تمامی ادوار دولتها بوده است.

استان آذربایجان غربی یکی از استان های مرزی کشور محسوب می شود که متاسفانه با وجود ظرفیتهای بسیار بالا در زمینههای کشاورزی ، ترانزیت کالا و … در زمینه‌های اشتغال جوانان و رشد شاخصهای اقتصادی رتبهی چندان مناسبی را در کشور دارا نمی‌باشد.

این استان با وجود دارا بودن دانشگاههای مهمی چون دانشگاه صنعتی ارومیه و دانشگاه ارومیه متاسفانه نتوانسته است حلقه گمشده ارتباط صنعت و دانشگاه را حل کند و متاسفانه هر روز شاهد آن هستیم که این استان از لحاظ شاخصهای صنعتی وضعیت خوبی را دارا نمی‌باشد.

لذا بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی ارومیه در راستای ایفای نقش خود در مطالبه از مسئولین و همچنین ایجاد بستری مناسب و منطقی برای گفتگوی دانشگاهیان با مسئولین استانی، از جنابعالی جهت حضور در جمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی ارومیه دعوت به عمل می کند.