امروز، دربی آذربایجان/ تیم والیبال ارومیه به مصاف تبریز می رود

امروز، دربی آذربایجان/ تیم والیبال ارومیه به مصاف تبریز می رود

به گزارش ندای ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه در نوزدهمین هفته لیگ برتر والیبال مهمان همنام تبریزی خود است.

این بازی ساعت ۱۷ روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار می‌شود.

کیوان عابدزاده به‌عنوان داور نخست و قادر صادقی به‌عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را به عهده دارند و خلیل یگانه مجد به‌عنوان ناظر در این دیدار حضور دارد.

شهرداری ارومیه در دیدارهای اخیر خود بازی‌های بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشت و تا پایان هفته هجدهم لیگ برتر تنها در ۵ بازی پیروز بوده و در ۱۳ بازی دیگر نتیجه را به حریفان واگذار کرده است که برای تیم پایتخت والیبال کشورمان آمار دور از انتظاری است و از دید هیچ تماشاگری نمی‌تواند موضوع جالبی به شمار رود.

شهرداری ارومیه تا به اینجای لیگ با کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه دهمی قرار دارد.

تیم شهرداری تبریز هم با کسب ۳۷ امتیاز از ۱۸ بازی گذشته در جایگاه دومی رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

تا پایان بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه با کسب ۴۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های شهرداری تبریز و سایپای تهران نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان این تیم هستند.

در دیگر بازی‌های این هفته تیم نوشیدنی شمس تهران و هاوش گنبد، پیکان تهران و رعد پدافند کاشان، ساری ۲۱ و سایپای تهران، کاله مازندران و بانک سرمایه و شهرداری ورامین و خاتم اردکان به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه این روزها در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و وضعیتی که در آن به سر می‌برد ماه‌هاست که دل عاشقان والیبال این شهر را به رنجش در می‌آورد و بازیکنان و مسئولان باید بدانند که بازی با احساس پاک مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست.

حال باید دید کدام تیم می‌تواند دیدار دربی آذربایجانی‌ها را پیروز شود.

تسنیم