مخالفان اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین وکیل‌ بیگانگان هستند نه مردم

مخالفان اعلام قدس به عنوان پایتخت فلسطین وکیل‌ بیگانگان هستند نه مردم

رحیم احمدی روشن امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه مردمی نهم دی ماه که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شد، با تبریک میلاد عیسی بن مریم(ع) و سالروز یوم الله ۹ دی، اظهار داشت: از سال ۹۴ تا کنون بیش از سی مراسم از برنامه های سخنرانی من که بنا بود در دانشگاه ها با دانشجویان که فرزندان خودم هستند و برایم همچون مصطفی می مانند، صحبت کنم را لغو کردند.

وی، با بیان اینکه سخنانی که من میزنم از آیات قرآن یا معصومین یا بیانات رهبر معظم انقلاب و امام راحل است، افزود: این باعث افتخار من است که این پیرمرد ۷۰ ساله آنقدر عرصه را بر دولت تنگ کرده با این قد و قواره صد و شصت و خرده ای سانتی که دولت تحمل خود را از دست داده و همین دولت تدبیر و امید نمیخواهد همچون منی را تحمل کند.

احمدی روشن، گفت: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود برخی ضعف‌ها در کنار خدمات درخشان انجام‌شده، خاطرنشان کردند این ضعف‌ها مربوط به مدیریت‌ها و کمبودها و ناتوانی‌های برخی مدیران است نه حرکت عمومی نظام اسلامی؛ در طول انقلاب اسلامی، هرگاه مدیریت انقلابی، فعال و پرتحرک داشتیم، کارها پیش رفته است و هرجا مدیریت‌های ضعیف، بی‌حال، ناامید، غیرانقلابی و بی‌تحرک داشتیم، کارها متوقف یا منحرف شده است، بنابراین باید مدیران، افرادی باانگیزه‌تر و کارآمدتر باشند و تلاش بیشتری انجام دهند و بحول‌وقوه‌ی الهی این‌گونه نیز خواهد شد.

پدر شهید احمدی روشن، تصریح کرد: پس از ۸ سال دفاع مقدس که نه تنها با صدام بلکه با استکبار جهانی جنگیدیم و تمام دنیا می خواستند کمر ایران با عظمت را بشکنند، همواره در صدد ضربه زدن به اسلام و نظام اسلامی بودند و اگر از راه منحرف می شدیم چیزی از اسلام نمی ماند، اما به لطف خون شهدا و رهبر معظم انقلاب این جنگ و انقلاب را به پیش بردیم و آن نیز به دلیل نیروی انقلابی پر تحرک و مسلط بوده است.

وی، با اشاره به شرایط جنگ نابرابر در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: مردان ایران در حالی که حتی یک سیم خاردار در اختیار نداشتند با تمام توان خود با دشمن جنگیدند و پس از ۸ سال حتی یک وجب از خاک ایران را اجازه ندادند دشمن بر آن تسلط یابد.

احمدی روشن، با تاکید بر اینکه این روزها شاهد مدیریت ضعیف و بی حال و نیز بی تحرک در جامعه هستیم، گفت: نیروی دولتی که از زمان سه ساعته جلسه هیئت دولت ۴ ساعت آن را در حالچرت زنی به سر می برد نمیتواند کار انقلابی کند، نیرویی که در دلش ترس از دشمن دارد ایستادگی ندارد درحالیکه باید پشتش به مردم محکم باشد.

نیروی انقلابی از داخل ماشین ضدگلوله و در کنار محافظان با مردم صحبت نمی کند

وی، با اشاره به اینکه نیروی انقلابی کسی نیست که از ماشین ضدگلوله و در محاصره محافظان خود با مردم سخن نمی گوید، تصریح کرد: متاسفانه در حال نیروی بی تحرک، ضعیف، ترسو و دشمن شادکن بر ما مسلط شده، این نیرو نباید با کفش سر زندگی کسی که زندگی و خانه و همه چیزش را در زلزله از دست داده برود و نسبت به کسی که به او رای داده بی ادبی کند.

احمدی روشن، در خصوص اتفاقات اخیر رخ‌ داده در مجلس و رای مخالف ۱۵ نماینده خانه ملت به موضوع اعلام قدس به‌عنوان پایتخت همیشگی فلسطین، اذعان داشت: وقتی لیست معروف انگلیسی که نمایندگانی با تفکرات انگلیسی و آمریکایی در آن عضویت دارند وارد مجلس می‌شوند، نباید از دیدن چنین اقداماتی متعجب باشیم.

وی، ادامه داد: این نمایندگان وکیل الدوله نیستند بلکه باید آنان را وکیل الاجنبی بخوانیم، و جای بسی تاسف است که از رای مردم و قدرت مردم استفاده می کنند اما خواسته های آنان را انجام نمی دهند.

پدر شهید احمدی روشن، گفت: برخی از مسئولان هنگام سخنرانی در مورد برجام از آن به عنوان سندی که حاصل خون شهداست سخن می گویند، حال آنکه برجام ننگین ترین سندی است که توسط استکبار بر ما تحمیل شده است.

وی، تاکید کرد: ۱۹ هزار دستگاه سانتیریفیوژ داشتیم که ۱۳ هزار دستگاه را طوری برچیدند که به درد مردم نخورد، پس از نشست بغداد ۴۵۰ کیلیوگرم اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد داشتیم که فاتحه اش را خواندند، سایت فوردو را تبدیل به زمین فوتبال کردند و پس از برجام همه دانشمندان هسته ای را از کار برکنار کردند.

با برجام به ملت ایران خیانت شد

احمدی روشن، با بیان اینکه برخی از مسئولان نظام به مردم خیانت کردند، افزود: با برجام به مردم خیانت کردید اسمش را خدمت نگذارید، بر سر مردم کلاه گذاشتند، دشمن را بر مامسلط و امیدوار کرده و هیچ کسی نیست تا یقه برادر رئیس جمهوری که از بیت المال دزدی کرده را بگیرد و علت را از او جویا شود.

وی، با بیان اینکه برخی مسئله استکبار را با برجام از ذهن مردم دور می کنند، بیان داشت: زمانیکه خود این ها ۲۰ تریلیون بدهکاری دارند چگونه می توانند گرهی از مشکلات ایران را باز کنند؟جای تعجب است که آقای روحانی سعی در عوام فریبی دارد و عده ای گوش به سخنان او دارند.

پدر شهید احمدی روشن، با بیان اینکه ملت در آینده هنگام انتخابات حواس خود را بیشتر جمع کنند و انتخاب درستی داشته باشند، گفت: پس از ۴۰ سال که از انقلاب می گذرد بیش از ۷۰ درصد مشارکت در انتخابات را داشتند که به اذعان همه دنیا انتخابات ایران انتخابات خوبی بود ولی انتخاب خوبی نبود، در آینده بدانید که وظیفه بزرگتری بر عهده دارید.

وی، خاطرنشان کرد: ما چیزی برای از دست دادن نداریم، برادرم سال ۶۰ به جبهه اعزام شد و پس از شهادت جنازه اش هرگز برنگشت، پسرم مصطفی هم خاک پای مردم ایران اسلامی است و خود من هم خاک پای مردم ایران اسلامی هستم و بدانیم که در برابر شهدا مسئولیت داریم.

انتهای پیام/