جاده چیچست مشکل خاصی ندارد! / هیچ اعتباری برای تعریض این جاده لحاظ نشده است

جاده چیچست مشکل خاصی ندارد! / هیچ اعتباری برای تعریض این جاده لحاظ نشده است

عبدالحسین علی اکبری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه با اشاره به وضعیت جاده چی چست ارومیه اظهار کرد: جاده چی چست ارومیه در وضعیت فعلی مشکل خاصی نداشته اما با توجه به مشکلات ترافیکی و شهربازی که در آن احداث شده، مسئله ترافیک افزایش یافته و نیاز به برنامه برای تعریض و توسعه آن دارد.

وی تصریح کرد: بنابراین این موضوع در حال پیگیری است اما هیچ گونه مصوبه ای وجود ندارد و هیچ اعتبار ملی و استانی به این امر در نظر گرفته نشده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: هم اکنون با مذاکره ای که با شهرداری ارومیه انجام گرفته است، اعلام آمادگی شده تا بتوان در حوزه شهری مشارکت شود اما فعلا به نتیجه نهایی نرسیده است.

وی بیان کرد: پس با توجه به اینکه ظرفیت ترافیکی این جاده، فراوان است بهسازی و تعریض جاده باید مورد توجه بوده اما این امر در دست پیگیری برای انجام در سال است.

به گزارش ندای ارومیه،  حجم بالای تردد خودورها در جاده چی چست و گلمانخانه به ویژه در ساعات پایانی روز، نبود آسفالت و خط‌کشی مناسب، گاردریل و از همه مهم تر نبود سیستم روشنایی جاده ای موجب نارضایتی مردم و همچنین تصادفات جرحی و فوتی در این محور شده است.

انتهای پیام/