۱۳ آبان نقطه عطف مبارزه همیشگی ملت ایران اسلامی با آمریکاست

۱۳ آبان نقطه عطف مبارزه همیشگی ملت ایران اسلامی با آمریکاست

سرهنگ کریم علینژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: در آستانه یوم الله ۱۳ آبان قرار داریم، سالروز وقایع عبرت آموز و بسیار حائز اهمیتی که در سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ در تاریخ کشور رقم خورد و هر یک، نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت بزرگ ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار را رقم زد.

وی تصریح کرد: بدون شک نقطه اوج این رشادت ها و حماسه آفرینی ها ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و ماجرای تسخیر لانه جاسوسی بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ابراز داشت: روزی که ملت ایران پس از محمدرضا پهلوی، آمریکا این شیطان بزرگ را از ایران بیرون کردند و امام خمینی (ره) این روز را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامیده اند.

وی با اشاره به این روز بزرگ را باید نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست، گفت: مردم انقلابی ایران در یوم الله ۱۳ آبان انتقام سال ها جنایت آمریکایی ها را گرفته و اجازه تکرار خیانت ها و کارشکنی را قدرتمندانه از این کشور سلب کردند.

سرهنگ علینژاد ادامه داد: در طول این ۳۸ سالی که از آن روزها می گذرد، آمریکا حتی یک روز هم دست از دشمنی و توطئه علیه انقلاب اسلامی ایران برنداشته و همواره سعی کرده با هر آن چه که در توان دارد انقلاب را از میان بردارد اما به حول و قوه الهی وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) و بصیرت و هوشیاری ملت ولایتمدار ایران اسلامی تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرده است.

وی ابراز داشت: بدون شک آمریکا همچنان دشمن شماره یک انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این ملت شریف است و مردم ایران فردا با شکوه تر از سال های گذشته با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان مرگ بر آمریکا را فریاد خواهند زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن بیان این که برای ملت ما اوباما،ترامپ یا بوش فرقی ندارد و دشمنی دیرینه امریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت شده است، خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرموده اند مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر سیاستهای آمریکا و مرگ بر استکبار و این شعار نه یک شعار سیاسی صرف بلکه به معنای واقعی کلمه یک ذکر است.

انتهای پیام/