۱۳ آبان روز مرگ بر آمریکا است / همه انسان های عاقل می دانند باید در برابر قلدرها بایستند

۱۳ آبان روز مرگ بر آمریکا است / همه انسان های عاقل می دانند باید در برابر قلدرها بایستند

به گزارش ندای ارومیه، سردار یدالله جوانی دقایقی قبل در سخنانی که به مناسبت راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در میدان انقلاب ارومیه و با حضور پرشور مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد، اظهار داشت: ۱۳ آبان یک نماد و یک نشانه است از ویژگی ممتاز ملت ایران اسلامی، ویژگی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی از آمریکای جهانخوار و به معنای واقعی کلمه ۱۳ آبان روز مرگ بر آمریکاست.

وی، با تاکید بر ایجاد تردید در شعار مرگ بر آمریکا توسط دشمنان ایران اسلامی، افزود: زمانی که ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند عده ای از دشمنان سعی دارند تا در اصل این شعار تردید ایجاد کنند و آن را به تحریف به مردم آمریکا و ملت آنها تعمیمی می دهند، این در حالی است که شعار مرگ بر آمریکا مبنای دینی، اعتقادی و عقلی و منطقی دارد.

انسان های عاقل در برابر قلدرها بایستند

سردار جوانی، ادامه داد: همه انسان های عاقل می دانند باید در برابر قلدرها بایستند، آمریکا سالها در برابر ملت ایران قد علم کرده است، این حق طبیعی ماست که روزی را به نام مبارزه با استکبار جهانی داشته باشیم، ۱۳ آبان تجربه چند دهه ملت ایران است و بسیار طبیعی است که این روز را به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری کنیم.

وی، با اشاره به تجربه ۳ رویداد مهم تاریخی در ۱۳ آبان در دهه های مختلف اذعان داشت: ۱۳ آبان ۴۳، ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸ تجربه ای که در مقطع تاریخی تجربه های مهمی را برای ملت ایران به همراه داشته است، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه توسط رژیم ستمشاهی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به رژیم شاهنشاهی و دخالت های آمریکا در ۱۳ آبان ۵۷ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام موضوعاتی است که در تمام آن ها آمریکا نقش اصلی را ایفا کرده و موجب بروز این رویدادها شده است.

ملت ایران؛ مشکل اصلی آمریکا

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه آمریکا، ملت ایران را مشکل اصلی خود می داند، گفت: این روزها شاهد یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا هستیم، دونالد ترامپ با ملت ایران دشمنی دارد، وی که ملت ایران را تروریست معرفی کرد با این سخنان غیر معقول و سفیهانه نشان داد مشکل اصلی آمریکایی ها با موشک ما، انرژِ هسته ای ما و سپاه پاسداران نیست بلکه مشکل اصلی آمریکا با ملت ایران است.

سردار جوانی، افزود: دونالد ترامپ گفت باید ریشه ملت ایران را خشکاند چرا چون آگاه و بیدار است، یک ملت آزادیخواه، اسلامخواه، ایستاده در برابر ظالمان و یاری گر مظلومان و محرومان جهان است، آمریکا با این ها مشکل دارد.

تضعیف ملت ایران؛ تلاش ۳۸ ساله آمریکا

وی، با بیان اینکه آمریکا ۳۸ سال در تلاش است تا ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: در طول ۳۸ سال پس از انقلاب تا کنون به روش ها و طرق مختلف سعی در تضعیف و تحقیر ملت ایران داشتند اما به حول و قوه الهی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این ملت روز به روز موانع را یکی پس از دیگری برداشته و اکنون به یک ابرقدرت تبدیل شده است.

دغدغه امروز آمریکا؛ ایران ابرقدرت جهان

سردار جوانی، با تاکید بر دغدغه اصلی امروز آمریکا؛ بیان داشت: امروز مشکل اصلی آمریکا قدرتمندی ایران است، ملت ایران به قدرت ها دسترسی پیدا کرده و اگر دشمنان ایران اسلامی هر روز تحریم های جدیدی اعم از هسته ای، موشکی و … علیه ملت ایران اعمال می کنند، به دلیل تضعیف ایرانیان از طریق تحریم هاست اما زهی خیال باطل که هرگز این را نخواهند دید.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تجربه های گذشته نشان می دهد تحریم ها نه تنها باعث تضعیف ملت ایران نشده بلکه موجب قوی تر شدن آن ها شده است، به طوریکه در حال حاضر جرئت ندارید حتی یک گلوله به سمت ملت ایران پرتاب کنید چرا که جواب آن را به بدترین صورت می بینید.

ایران جزو ۴ قدرت موشکی اول جهان

وی، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر جزو ۴ کشور موشکی جهان قرار دارد، تاکید کرد: زمان زیادی نگذشت وقتی که داعش به مجلس شورای اسلامی در تهران حمله کرد و پاسخ کوبنده ایران را با هدف قراردادن موشک های ایرانی در دیرالزور سوریه گرفتند؛ این نشانگر این است که آمریکا بداند هرجا به جمعیت ایران تجاوزی داشته باشید پاسخ کوبنده ما را در همان نقطه دریافت خواهید کرد.

شکست قطعی آمریکا در خاورمیانه اثبات شده است

سردار جوانی، با اشاره به اینکه اگر دشمن بتواند ملت ایران را تهدید کند می تواند سپاه را تهدید کند، اضافه کرد: شکست قطعی آمریکا در خاورمیانه اثبات شده است، به نحوی که تصور می کردید راه سلطه بر جهان از خاورمیانه می گذرد و ۶ هزار میلیارد دلار هزینه کردید،افغانستان و عراق را اشغال کردید، گروههای تکفیری و تروریستی را ایجاد کردید، داعش را به وجود آوردید با این تصور که بر جهان سلطه بیابید.

وی، ادامه داد: اما امروز همه دنیا حتی سناتورهای آمریکایی اعتراف می کنند آمریکا در خاورمیانه با شکست قطعی مواجه شده است و این جمهوری اسلامی ایران است که مواضعش برای آمریکا خطر دارد و تصور می کنند با اعمال تحریم های بیشتر به نفوذ ایران در منطقه پایان می دهند اما این خیال باطلی بیش نیست.

انتهای پیام/