مطرح شدن پرونده منطقه آزاد ماکو بعد از تغییر استاندار سوال برانگیز است

یحیی عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار داشت: اینکه بعد از تغییر استاندار، تخلفات منطقه اقتصادی آزاد ماکو در مجلس مطرح شده و بلافاصله به قوه قضائیه ارجاع می‌شود سوال برانگیز بوده و ابهام‌های زیادی در اذهان عمومی شکل می‌دهد.

وی افزود: زمان زیادی از تغییر و تحول در استانداری آذربایجان غربی نمی‌گذرد حال این سوال پیش می آید که آیا موارد فقط مربوط به این مدت زمان کوتاه است و دست اندرکاران نیز باید به این سوالات پاسخ دهند که آیا استاندار از چنان قدرت چانه‌زنی و اشرافیت به موضوع برخوردار بود که مانع برخورد قاطع می‌شد؟

این فعال سیاسی با بیان اینکه از بدو راه‌اندازی مناطق آزاد درباره نحوه فعالیت و اقدامات آن حرف و حدیث فراوانی وجود دارد، خاطرنشان کرد: حال سوال ما این است که در این مدت نهادهای متولی کجا بودند و چرا به موضوع رسیدگی نمی‌کردند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به واسطه بلاتکلیف بودن مدیران و نامعلوم وضعیت خدمت‌شان، بی‌ثباتی در استان حکم‌فرماست، اظهار داشت: استاندار هر چه سریع‌تر با اجرایی کردن برنامه‌های خود در زمینه انتصابات اقدام کند.

انتهای پیام/