اعلام آمادگی یک فرد نیکوکار برای احداث بیمارستان  سوختگی در ارومیه

اعلام آمادگی یک فرد نیکوکار برای احداث بیمارستان سوختگی در ارومیه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، جواد آقازاده با اشاره به اینکه احداث بیمارستان سوانح سوختگی با همکاری یک فرد خیر از استان انجام می شود اظهار کرد: هم اکنون احداث این بیمارستان در مرحله اولیه خود قرار داشته و این فرد نیکوکار برای ساخت آن اعلام آمادگی کرده است.

وی افزود: از سوی دیگر احداث بیمارستان سوانح سوختگی جزو برنامه ها و اولویت های دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بوده چون چنین بیمارستانی در استان وجود ندارد بنابراین در ادامه طرح توسعه بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی که مجوز آن گرفته شده، در کنار آن احداث این بیمارستان پیش بینی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه ایجاد بیمارستان ویژه سوختگی برای منطقه به شدت نیاز است تصریح کرد: چون علاوه بر اینکه سوانح بسیاری در استان رخ می دهد، شرایط منطقه نیز ایجاب می کند که چنین بیمارستانی ایجاد شود چون متاسفانه میزان سوختگی در این منطقه چشمگیر است.

وی گفت: البته در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه اتاق عمل برای این مسئله ایجاد شده و خوشبختانه در شرایط فعلی پاسخگوی نیازها است، اما اگر آینده نگری وجود داشته باشد، باید این بیمارستان در استان ایجاد شود.

انتهای پیام/