به جای حل مشکلات پرشمار مردم، به بوقچی فتنه گران تبدیل شده اید! / صلاحیت خود را نزد مردم انقلابی از دست دادید

به جای حل مشکلات پرشمار مردم، به بوقچی فتنه گران تبدیل شده اید! / صلاحیت خود را نزد مردم انقلابی از دست دادید

دانشجویان بسیجی دانشگاه های آذربایجان غربی با انتشار بیانیه ای نامه حمایت جمعی از نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس در حمایت یکی از سران فتنه را محکوم کردند.

به گزارش ندای ارومیه، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۸ سال از فتنه ۸۸ می گذرد. سالی که کفر و نفاق برای اجرای فتنه ای که حاصل طرح ریزی اتاق های فکر استکبار جهانی و سرویس های جاسوسی بیگانگان بود همپیمان گشتند تا به زعم خود میراث گرانبهای امام خمینی (ره) و شهدای بزرگوار را از این ملت بگیرند.

فتنه گرانی که در نقش پیاده نظام استکبار جهانی به خیابان ها آمدند و عمق کینه و نفرت خود را از اسلام و انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و با ایجاد آشوب و ناامنی خسارت های جبران ناپذیری را به کشور وارد ساختند و مشخص نیست اگر هدایت های پیامبرگونه امام خامنه ای (مد ظله العالی) و عزم، اراده و ایمان ملت انقلابی ایران نبود چه بر سر این کشور و این انقلاب می آمد.

پیامدها و نتایج جبران ناپذیر فتنه ۸۸، از آشوب هایی که دشمنان ناامید را مجددا برهه ای امیدوار ساخت و موجبات خشنودی آنان را فراهم کرد تا تحریم هایی که بواسطه این فتنه تحمیل شد و تا کنون نیز ادامه دارد، چیزی نیست که بتوان آن را از حافظه تاریخی ملت ایران پاک کرد.

حال در کمال تاسف می بینیم برخی افراد که به اعتبار رای این مردم، فرصت خدمتگزاری در کسوت نماینده مجلس را به دست آورده اند، چشم خود را بر روی حقایق بسته اند و با حمایت از فتنه گران آب در آسیاب دشمنان اسلام و انقلاب و ایران می ریزند.

از این نمایندگان که نامه ای را در حمایت از یکی از سران فتنه امضا کرده اند باید پرسید با چه منطقی آب در آسیاب فتنه گرانی می ریزید که شمشیر عناد را برای نابودی انقلاب اسلامی، این شجره طیبه که در امتداد حرکت رسول الله (ص) است، از رو بسته بودند؟

باید از اینان پرسید آیا از سرنوشت شوم فتنه گران که چیزی جز رسوایی دنیا و آخرت نصیبشان شده درس نگرفته اید؟ و پیام واضح مردم در حماسه ۹ دی ۸۸ را دریافت نکرده اید؟ و یا تا کنون مواضع صریح رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) پیرامون فتنه و فتنه گران را نشنیده اید؟

نمایندگانی که به جای حل مشکلات پرشمار آذربایجان غربی که در جرگه محروم ترین های استان کشور قرار گرفته و فقر و بیکاری مردم آن را به ستوه آورده، این چنین خود را به بوقچی و تابلودار فتنه گران تبدیل کرده اند؛ قطعا صلاحیت خود را نزد افکار عمومی این مردم انقلابی از دست دادند.

در شرایطی که دشمنان زخم خورده به دنبال فشارها و توطئه های جدید علیه ملت شریف ایران هستند، این که عده ای که عنوان نماینده مردم را یدک می کشند به جای تحقق وعده های عمل نشده خود به این مردم، به دنبال حمایت از فتنه و فتنه گران و شاد کردن دل خناسان باشند، بی نهایت شرم آور و تاسف بار است.

ما سربازان عاشورایی امام خامنه ای (مد ظله العالی) در دانشگاه های آذربایجان غربی، در پایان ضمن محکوم کردن این حرکت نمایندگان حامی فتنه از قوه محترم قضاییه قویا درخواست می کنیم هر چه سریع تر مقدمات محاکمه سران فتنه و برخورد مقتضی با حامیان آنان را فراهم سازد.

انتهای پیام/