آیا بهادری جزو گزینه های پیشنهادی برای وزارت نیرو است؟

آیا بهادری جزو گزینه های پیشنهادی برای وزارت نیرو است؟

به گزارش ندای ارومیه، جمعی از هواداران هادی بهادری طی روزهای اخیر کمپینی را با هدف حمایت از انتخاب او به عنوان وزیر نیرو به راه انداخته اند.

این کمپین در حالی شروع به کار کرده است که بهادری پیش تر در گفت و گو با ندای ارومیه گفته بود “تا پایان دوران نمایندگی ام هیچ مسئولیت اجرایی نخواهم پذیرفت”.

هادی بهادری اما دیروز ضمن اظهار این که هیچ شناختی از آغاز کنندگان این کمپین ندارد به ندای ارومیه گفته است که اگر “جمع بندی مردم این باشد که به وزارت نیرو بروم” حتما خواسته آنان را خواهم پذیرفت.

روح الله حضرت پور نیز در واکنش به این گمانه زنی ها گفته است از موضوع پیشنهاد بهادری برای وزارت اطلاع دقیقی ندارد، اما اگر اقای بهادری در بین گزینه های تصدی وزارت باشند، قطعا از فرزندان آذربایجان برای حضور در وزارت خانه ها حمایت خواهد کرد.

این در حالی است که کانال تلگرامی مسئول دفتر ارتباطات مردمی روح الله حضرت پور، شب گذشته با انتشار مطلبی از کمپینی سخن گفته که بیشتر به یک نمایش شباهت دارد و افراد پشت پرده آن شعور مردم را به بازی می گیرند.

قاضی پور نیز به ندای ارومیه گفته است تا جایی که او اطلاع دارد بحث وزارت هادی بهادری تا کنون در دولت مطرح نشده است. یکی از رسانه های نزدیک به قاضی پور نیز این اقدام بهادری را “حرکتی پوپولیستی” و “پشت پا زدن به رای مردم” خوانده است.

انتهای پیام/