جناح بازی سبب سوزاندن فرصت‌ها می‌شود

جناح بازی سبب سوزاندن فرصت‌ها می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مشغولیت برای جناح بازی سبب سوزاندن فرصت‌ها و تبدیل آن به تهدید می‌شود.

به گزارش ندای ارومیه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار داشت: انسان برای نتیجه گرفتن در زندگی دنیوی و اخروی خود باید اقدام به عمل کند و عمل صالح سبب بهروزی فرد و عمل ناشایست سبب دچار شدن فرد به عقوبت الهی می‌شود.

وی افزود: بازاریان از شروع انقلاب اسلامی همراه بودند و امروز نیز یار انقلاب هستند و باید پشتیبان حوزه‌های علمیه باشند و در همه حال در تلاش باشند که بیش از هر فردی با مساجد در ارتباط باشند چرا که اصناف ایران اسلامی در همه حال متدین و انقلابی هستند و حضورشان در مساجد نشان از این مهم است که سبب خوشبختی فرد در زندگی دنیوی و اخروی می‌شود.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: در هفته دولت قرار داریم و به سبب شهادت شهید رجایی و باهنر در هشتم شهریورماه این هفته به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است و امیدواریم دولت دوازدهم و ریاست‌جمهوری این دو والا مقام را برای خود الگو قرار دهند چرا که ایشان خصوصیت بسیاری دارند که می‌توانیم آن‌ها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم که ساده‌زیستی مهم‌ترین موضوع زندگی این افراد است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: کسانی که دولت و حکومت را در دست دارند باید زندگی ساده‌ای را پیش بگیرند و از اشرافیگری به هر نحو پرهیز کنند که در نوع خود حرام است چرا که اشرافیگری در دولتمردان به‌عنوان به رسمیت شناختن اشرافیگری است که مردم نیز در همین راستا گام برمی‌دارند پس از این موضوع باید جلوگیری کرد.

قریشی تصریح کرد: خدمتگذاری به مردم دومین موضوعی است که دولتمردان باید مورد توجه قرار دهند و این مهم را برای خود یک فرصت به شمار آورند تا برای مردم منفعت‌دهی کنند و این موضوع را برای خود غنیمت بشمارند چرا که در همه حال نمی‌توان به ارایه خدمت به مردم مشغول بود و مشغولیت برای جناح بازی سبب سوزاندن فرصت‌ها و تبدیل آن به تهدید می‌شود.

وی یادآور شد: مسئولان باید مواضع انقلابی خود را به خوبی بیان کنند و در برابر خواسته‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کنند تا از ورود آسیب به جامعه جلوگیری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: دولتمردان باید دشمنان را همیشه آماده پندارند و خود را در حال جنگ ببینند و از هرگونه اقدامات غیر ضروری جلوگیری کنند چرا که خوش‌گذرانی و احساس آرامش بی‌دلیل سبب فروپاشی کشور از همدیگر می‌شود و این موضوع تنها برای مسئولان نیست و مردم نیز باید خود را همیشه آماده نگهدارند.

انتهای پیام/