سردار خرّم: خورشید فروزان جهاد و شهادت با همت مطبوعات روشن می ماند

سردار خرّم: خورشید فروزان جهاد و شهادت با همت مطبوعات روشن می ماند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: خبرنگاران ایران اسلامی در برابر امپراطوری رسانه ای غرب و هجمه های دشمن ایستاده اند.

به گزارش ندای ارومیه، سردار خرّم فرمانده در آیین اختتامیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان آذربایجان غربی اظهار کرد: هجمه غرب تمامی خانه های ما در می نوردد ولی قلم خبرنگاران ما به عنوان سنگربانان و دیده بانان نظام مقابل این هجمه ایستاده اند و برای توسعه اجتماعی و فرهنگی نقش مستقیم دارند و نقش آنها در بازخوانی انقلاب جایگاه بی بدیل و انکارناپذیر دارند.

وی افزود: خورشید فروزان جهاد و شهادت با همت مطبوعات روشن می ماند و خبرنگاران به حرمت شهدایی همچون شهید صارمی باید این راه را ادامه دهند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی تصریح کرد: خبرنگاران همواره در بیان مطالبات مردمی فعال بوده و نقش موثری داشتند و در حوزه گسترش فرهنگ جهادی و شهادت هم بسیار پر رنگ وارد شده اند.

سردار عابدین خرّم در ادامه گفت: آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که در دفاع مقدس نقش بسزایی داشت و مقام معظم رهبری نیز از آن جزو استان هایی نام بردند که اگر حمایت های مردمش نبود کار جنگ پیش نمی رفت فلذا می طلبد کنگره شهدا در شان مردم استان برگزار شود و خوشبختانه همه مسئولان حرکت جهادی شروع کردند تا کنگره به نحو احسن برگزار شود.

وی تصریح کرد: از اول آبان ماه با پنج اجلاسیه اصلی کنگره دوازده هزار شهید استان آغاز می شود و رسانه ها نیز از هم اکنون با پرداخت کامل به موضوع در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت نقش آفرینی می کنند و امیدواریم پیام رسانان واقعی شهدا در استان باشیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جوانان عزیز استانمان همچنان برای ایجاد امنیت و وحدت در جامعه اسلامیمان جان خود را فدا می کنند و باید قدر آنها را بدانیم که اهمیت بخشیدن به شهدا در جامعه حرکتی در این زمینه است و خبرنگاران نیز به عنوان سازمان رزم فکری جامعه نقش خود را در این زمینه به نحو احسن ایفا کنند.

انتهای پیام/