بهادری: تا پایان دوران نمایندگی ام هیچ مسئولیت اجرایی نمی پذیرم

بهادری: تا پایان دوران نمایندگی ام هیچ مسئولیت اجرایی نمی پذیرم

هادی بهادری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، در واکنش به شایعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی پیرامون حضور وی در کابینه دولت دوازدهم، اظهار کرد: چندی پیش نام من به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی مطرح شد و برخی افراد این مسئولیت را پیشنهاد دادند اما من مخالفت کردم.

وی افزود: مجلس مانند دانشگاهی است که هر چقدر بیشتر در آن فعالیت می کنید بیشتر با مسائل کشوری آشنا می شوید و تجربیات مهمی را به دست می آورید این موضوع یکی از دلایلی است که موجب می ‌شود فعلا تصمیمی برای ترک مجلس نداشته باشم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که آذربایجان غربی و ارومیه از محروم ترین استان ها و شهرهای کشور هستند به نظرم استفاده از ظرفیت نمایندگی مجلس برای رفع مشکلات آن ها به تصدی وزارت راه ارجحیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولیت های اجرایی در سطح استان نیز این روزها به من پیشنهاد می شود اما تصمیم دارم تا پایان دوران نمایندگی در مجلس هیچ پستی را در سطح ملی و استانی نپذیرم.

به گزارش ندای ارومیه، این روزها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آذربایجان غربی گمانه زنی هایی پیرامون استعفای احتمالی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس برای تصدی مسئولیتی اجرایی دیده می شود.

با توجه به اینکه وی سال ها قبل، پس از استعفای زودهنگام از شورای شهر ارومیه، پست معاونت عمرانی استاندار را پذیرفت و سال ها بعد برای شرکت در انتخابات مجلس، از این مسئولیت نیز کناره گیری کرد، اکنون این سوال مطرح است که آیا بهادری بعد از سومین استعفا، مسئولیت جدیدی خواهد پذیرفت یا خیر.

 

انتهای پیام/