فضاسازی شهری در فرهنگ سازی حجاب بسیار موثر است / ترویج فرهنگ حجاب نیازمند بکارگیری همه ظرفیت دستگاه‌های دولتی ارومیه است

فضاسازی شهری در فرهنگ سازی حجاب بسیار موثر است / ترویج فرهنگ حجاب نیازمند بکارگیری همه ظرفیت دستگاه‌های دولتی ارومیه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ترویج فرهنگ متعالی حجاب نیازمند بکارگیری همه ظرفیت دستگاه‌های دولتی است و در این میان شهرداری در فضاسازی شهر باید به دستگاه‌ها کمک کند تا برنامه های هفته عفاف و حجاب به بهترین نحو ممکن برگزار شود.

به گزارش ندای ارومیه، سرهنگ کریم علی نژاد صبح امروز در آخرین جلسه عفاف و حجاب که در محل سالن شهید نیکخواه آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به عید سعید فطر اظهار داشت: عید بزرگ ماه مهمانی خداوند را در پیش رو داریم و از خداوند متعال درخواست داریم تا تمامی طاعات و عبادات ما را قبول کند و اقدامات مسئولین در راستای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب را می‌توان یکی از کارهای نیک دانست.

وی افزود: مکان و ساعت برگزاری تجمع روز ۲۱ تیرماه مشخص شده است و تمامی اقدامات را انجام داده‌ایم و آماده خدمت‌رسانی به ملت عزیز ارومیه هستیم و برای جلوگیری از آزردگی خاطر مردم برنامه‌های متنوعی در حاشیه اجتماع در نظر گرفته شده است.

علی نژاد با اشاره به اقدامات لازم در اجرای برنامه‌های هفته عفاف و حجاب تصریح کرد: فضاسازی شهری در این هفته بسیار مهم است تا بتوانیم فرهنگ‌سازی حجاب را شروع کنیم و استفاده از تلویزیون ها و بیلبوردهای شهری می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد و ورود شهرداری ارومیه برای فضاسازی شهری لازم است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله دیگر کارهای تبلیغاتی که می‌توان انجام داد درج پیام‌های دینی، فرهنگی و مذهبی با مضمون حجاب و عفاف اسلامی بر روی قبوض مختلف آب، برق، گاز و دیگر قبوض است و ارسال پیامک نیز یکی دیگر از راهکارهاست که از طریق مخابرات می‌توان این موضوع را به سرمنزل مقصود رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: در کنار هم بودن دستگاه‌ها وحدت میان مسئولان و کارکنان ادارات را نشان می‌دهد و امیدواریم از مشکلات سال گذشته درس گرفته باشیم و برنامه‌های این هفته را به خوبی برگزار کنیم و موضوع ایاب ذهاب نیز از دغدغه‌های ما و پر هزینه است و در این زمینه نیز حمایت شهرداری ارومیه را نیاز داریم.

وی بیان کرد: هر حمایتی که از سوی دستگاه‌ها و سازمان می‌شود باید به اسم ستاد و کمیته برگزاری تجمع ۲۱ تیرماه انجام شود تا هیچ مشکلی پیش نیاید و فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی دست به دست هم برنامه‌ها را به خوبی پیش خواهند برد.

انتهای پیام/